تاریخ: ۲۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۲۴۴۹۵۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با رشد ۲۲ درصدی روی داد:

سرمایه گذاری ۴.۵ میلیارد دلاری پرو در معادن طی یازده ماه ۲۰۲۱

‌می‌متالز - سرمایه گذاری در بخش معدن پرو طی ۱۱ ماهه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی بود و رقم آن به مرز ۴.۵ میلیارد دلار رسید.

به گزارش می‌متالز به نقل از وب سایت آندینا andina، مجموع سرمایه گذاری در بخش معدن پرو از ابتدای ژانویه تا پایان نوامبر ۲۰۲۱ میلادی به ۴ میلیارد و ۴۵۳ میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی رشد ۲۲ درصدی نشان می‌دهد.

این رشد به دلیل افزایش سرمایه گذاری بیشتر در زیرساخت (۴۶۹ میلیون بیشتر از مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی) و همچنین توسعه و نگهداری (۱۸۱ میلیون دلار بیشتر از مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی) عنوان شده است.

سرمایه گذاری در بخش معدن پرو طی نوامبر ۲۰۲۱ میلادی نیز با میانگین رشد ۲ درصدی نسبت به اکتبر ۲۰۲۱ میلادی به ۴۷۵ میلیون دلار رسید.

افزایش تولید طلا و نقره

ازابتدای ژانویه تا نوامبرسال ۲۰۲۱ میلادی تولید تمام مواد معدنی در پرو، با رشد به ثبت رسید که حاکی از بهبود روند تولید نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی است.

در همین حال، طی نوامبر ۲۰۲۱ میلادی میزان تولید طلا در این کشور به ۹ تن رسید که حاکی از رشد ۳ درصدی نسبت به نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی و همچنین افزایش ۳ درصدی نسبت به اکتبر ۲۰۲۱ میلادی است.
همچنین طی مدت یاد شده، میزان تولید نقره در پرو با رشد یک درصدی نسبت به نوامبر ۲۰۲۰ میلادی به ۲۷۲ تن رسید.

تولید فلزسرخ

تولید مس پرو طی نوامبر ۲۰۲۱ میلادی نسبت به نوامبر ۲۰۲۰ میلادی شاهد افت ۵.۶ درصدی بود و ۱۹۵ هزار و ۱۱۵ تن به ثبت رسید. این در حالی است که از ابتدای ژانویه تا پایان نوامبر ۲۰۲۱ میلادی میزان تولید فلز سرخ در این کشور شاهد رشد ۸.۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی بود.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده