تاریخ: ۲۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۴۵۳۷۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

پویایی و رونق اقتصادی با کمک شرکت فولاد شادگان

‌می‌متالز - سرپرست فرمانداری شادگان گفت: شرکت فولاد شادگان سهم عمده‌ای در پویایی و رونق اقتصادی منطقه دارد.

به گزارش می‌متالز، امید صبری پور گفت: شرکت فولاد شادگان سهم عمده‌ای در پویایی و رونق اقتصادی منطقه دارد، ضمن اینکه نقش عمده‌ای در ایجاد اشتغال در شهرستان ایفا می‌کند، البته با توجه به تغییرات گسترده در مدیریت این شرکت انتظار می‌رود به اشتغالزایی نیرو‌های بومی بیشتر بها داده شود تا اشتغالزایی منطقه به پویایی برسد.

سرپرست فرمانداری شادگان می‌گوید: بر این اساس توسعه شرکت فولاد شادگان در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و موانع توسعه شرکت شناسایی و در رفع آن‌ها تلاش خواهد شد.

به گفته او البته همانگونه که آلایندگی فولاد برای مردم شهرستان است فرصت‌های شغلی نیز باید همزمان با توسعه این صنعت برای شهروندان شادگانی باشد.

صبری‌پور گفت: جذب نیروی بومی در واحد‌های تولیدی، فولاد و سازمان‌های شادگان به عنوان مطالبه مردم از سوی کارفرمایان، صاحبان صنایع و ادارات در اولویت قرار گیرد.

صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان با همراهی بیرانوند مدیر کل تعزیرات خوزستان، کهزادمدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان، مهندس خنافره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و طالبی رئیس تعزیرات شادگان پیرامون بررسی مشکلات تولید، فروش و کیفیت تولیدات فولاد شادگان بازدید نمودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده