تاریخ: ۲۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۹
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۲۴۵۵۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید استاندار آذربایجان غربی از واحد‌های صنعتی سرداشت

‌می‌متالز - دکتر معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در سفر خود به شهرستان سردشت پس از دیدار مردمی و خانواده شهدا این شهرستان از گمرک کیله سردشت بازدید و پای درد و دل‌های فعالان این گمرک نشستند و پس از بازدید از مرز کیله از چند واحد واحد صنعتی نیز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش می‌متالز، معتمدیان در این بازدید اظهار کرد: مشکلات و موانع موجود در واحد‌های صنعتی باید بصورت جدی و عملیاتی مورد پیگیری قرار گیرد و تا به نتیجه مطلوب که رفع مانع از یک واحد تولیدی است برسد در غیر اینصورت بازدید و جلسه تاثیری در حل مشکلات واحد‌های صنعتی نخواهد داشت.

در این بازدید که غلامرضا بابایی رییس سازمان صمت استان و معاون امورصنایع سازمان و دیگر مدیران و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع استاندار را همراهی می‌کردند از نزدیک مشکلات و موانع موجود در واحد‌های صنعتی شهرستان سردشت را از نزدیک مورد بازدید قرار دادند.

طی بازدید از واحد صنایع غذایی مستقر در شهرک صنعتی سردشت که مشکل تامین مواد اولیه از جمله شکر را داشت با پیگیری رییس سازمان صمت استان مرتفع گردید.

بابایی در این بازدید خاطرنشان کرد: شهرستان سردشت ۵۱ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری معتبر با پیش بینی اشتعالزایی مستقیم برای بیش از ۶۰۰ نفر وجود دارد که ۳۲ واحد فعال با اشتغالزایی مستقیم برای ۳۰۰ نفر فعال و ۱۹ واحد نیز نیم فعال یا بواسطه مشکلات و موانع موجود از جمله مالی بانکی، مواد اولیه و یا نبود بازار فروش راکد شداند.

رییس سازمان صمت استان تصریح کرد: با تلاش و پیگیری مشکلات و موانع واحد‌های صنعتی استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع با همکاری دستگاه‌های ذیربط استان و در بعضی موارد در سطح ملی مرتفع شده است که از ابتدای سالجاری تا کنون ۴۸ واحد راکد به چرخه تولید بازگردانی شده است.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی

عناوین برگزیده