تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۱:۰۷
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۲۴۵۹۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل عنوان کرد

اهمیت کسب سهم بازار در عرصه رقابتی سیستم بانکی

‌می‌متالز - جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزه‌ها، بر اساس اهداف تعیین شده با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره، معاونان و روسای ادارات، مناطق و حوزه‌های موسسه اعتباری ملل برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با بیان اینکه گزارش‌های ارائه شده در این جلسه، نشانگر موفقیت‌های چشمگیر و اخبار امیدوارکننده است افزود: در زنجیره شغلی ما، کسانی هستند که با سپرده‌های خود نزد موسسه و دریافت تسهیلات و پرداخت به موقع آن، سفره نعمت را برای تک‌تک ما گستراندند و ما باید قدردان مشتریان و سپرده‌گذاران باشیم، چراکه اگر آنان در چرخه شغلی ما نباشند، در واقع ما هم نخواهیم بود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌امین جوادی با اشاره به رشد و تحول مثال زدنی در حوزه بانکداری گفت: این مهم از افتخارات موسسه اعتباری ملل است که در ۲۶ سال گذشته، زمانی که هنوز هیچ بانکی در ایران سیستم رایانه‌ای نداشت، موسسه اعتباری ملل برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، سیستم رایانه را وارد چرخه عملیات بانکی خود کرد.

وی افزود: پیش بینی‌های کارشناسانه نشانگر این مهم است که در چند سال آتی، به سمتی پیش خواهیم رفت که بانکداری نوین به سرعت رشد خواهد کرد، لذا با اندیشه‌های درست، کوشش، تلاش، جهاد و همت، در مسیری حرکت کنیم که ویترین تلاش ما موفقیت و پیروزی باشد. باید با جسارت و شهامت، در مسیر تحقق هدف همت کنیم؛ چرا که عدم دقت ما، زمینه ساز عقب ماندن در عرصه رقابت خواهد شد. مدیرعامل موسسه کمک، حمایت و همراه شدن در مسیر برنامه‌های دولت را لازمه توسعه کشور دانست و گفت: از آنجا که موفقیت دولت، افتخار ما خواهد بود، لذا یکی از کار‌های ارزشمندی که می‌توانیم در این مسیر انجام دهیم، مبارزه جدی با بحث پولشویی و جلوگیری از ورود افراد و پول‌های کثیف در نظام بانکی کشور است. باید پذیرا باشیم که خودمراقبتی و خود‌مواظبتی، بهترین و ضروری‌ترین عملکرد است. موضوع مبارزه با پولشویی، از جمله مباحث آموزشی و تاکیدی است که باید مدام به همکاران جوان اعلام شود تا یک اتفاق کوچک، باعث حوادث غیرقابل جبران نشود. حجت‌الاسلام والمسلمین جوادی گفت: در عرصه رقابت ایجاد شده در سیستم بانکی، کسب سهم بازار و دستیابی به منابع با توجه به تورم، یکی از سرفصل‌های مهم است که به نظر می‌رسد با توجه به درایت و مدیریت تک تک همکاران، این هدف دست‌یافتنی است.

وی تصریح کرد: باید اهداف بلندمدت داشته باشیم و ارائه خدمات را تنها منوط به کشور ایران ندانیم بلکه باید بتوانیم با حضور در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی، ارزش افزوده‌ای برای کشور داشته باشیم چرا که از این طریق، حتی می‌توانیم با بانک‌های خارج از کشور رقابت کنیم. باید با تکیه بر توان خود و نیز بهره گیری از دیدگاه‌های قابل دسترسی مدیران ارشد و میانی، موجبات ارتقای موسسه را فراهم آوریم. بدون شک، با همکاری و همراهی این مهم دست‌یافتنی خواهد بود.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده