تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۴۷
بازدید: ۴۴۶
کد خبر: ۲۴۶۴۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
درآمد‌های پارس فولاد سبزوار دچار سقوط آزاد ۹۰ درصدی شد؛

ضعیف‌ترین شروع سال مالی "فسبزوار" در دی‌ماه

‌می‌متالز - در دی‌ماه تنها محصولی که مورد معامله قرار گرفت مربوط به «آهن اسفنجی» بود که به فروش رسید اما؛ در ماه گذشته فسبزوار با فروش ۳ محصول «بریکت، آهن اسفنجی و ضایعات تولیدی» درآمدزایی داشت.

به گزارش می‌متالز، شرکت پارس فولاد سبزوار طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های حاصل از فروش محصولات خود طی دوره ماهانه را ۵۳۹ میلیارد ریال ارائه کرد، میزان سرمایه ارائه‌شده این شرکت ۴،۰۰۰ میلیارد ریال به ثبت رسید و درآمد‌های به ثبت رسیده در دی‌ماه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد.

ضعیف‌ترین شروع سال مالی

درآمد‌های ماهانه فسبزوار تا دی‌ماه

بر اساس این گزارش، درآمدی که پارس فولاد سبزوار از فروش ماهانه در دی‌ماه به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته کاهش قابل توجه ۹۰ درصدی درآمد‌ها را تجربه کرد و در مقایسه با سال گذشته نیز ۵۳ درصد افزایش پیدا کرد، همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید فسبزوار ضعیف‌ترین شروع سال مالی را در دی ماه ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشت.

ضعیف‌ترین شروع سال مالی
بیشترین درآمدی که پارس فولاد سبزوار در دی‌ماه اعلام کرد مربوط به «آهن اسفنجی» با ۵۳۹ میلیارد ریال بود که با کاهش (۴،۹۶۹ میلیارد ریالی) همراه بود و همچنین نرخ فروش این محصول ۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم بود.

فروش محصولات پارس فولاد سبزوار

پارس فولاد سبزوار در دی‌ماه سال جاری ۵،۶۷۳ تن از محصولات خود را در بازار داخلی به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته ۹۰ درصد کاهش فروش داشت، در دی‌ماه تنها محصولی که مورد معامله قرار گرفت مربوط به «آهن اسفنجی» بود که به فروش رسید اما؛ در ماه گذشته فسبزوار با فروش ۳ محصول «بریکت، آهن اسفنجی و ضایعات تولیدی» درآمدزایی داشت.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده