تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۳۷۱
کد خبر: ۲۴۸۸۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

وضعیت خوب بنیادی فسبزوار؛ صف خرید پرقدرت فسبزوار

‌می‌متالز - پارس فولاد سبزوار یا همان فسبزوار یکی از نماد‌های فولاد ساز است که به تازگی عرضه اولیه شده و در این مدت نیز بازده کمی را عاید سهامداران خود کرده است.

وضعیت خوب بنیادی فسبزوار؛ صف خرید پرقدرت فسبزوار

به گزارش می‌متالز، پارس فولاد سبزوار یا همان فسبزوار یکی از نماد‌های فولاد ساز است که به تازگی عرضه اولیه شده و در این مدت نیز بازده کمی را عاید سهامداران خود کرده است، در این گزارش به وضعیت این نماد می‌پردازیم.

در صورتمالی ۱۲ ماهه این نماد منتهی به انتهای آذر ماهه سال جاری، درآمد‌های عملیاتی این نماد افزایش ۱۲۹ درصدی داشته و به ۶۳۹۹ میلیارد تومان رسیده است. هزینه‌های عملیاتی نسبت به سال گذشته افزایشی بوده و به همین علت حاشیه سودناخالص این نماد با کاهش ۵ درصدی به ۳۹ درصد رسیده است.

اما حاشیه سود خالص این نماد با افزایش بسیار خوبی مواجه شده و از ۲۳ درصد سال گذشته به ۴۱ درصد رسیده است که در شرایط فعلی و با افزایش هزینه‌های متعدد شرکت‌ها این عملکرد بسیار خوب است.

eps این نماد ۶۴۹۰ بوده است، نسبت p به s نیز در جایگاه ۲.۲ قرار داشته که خوب است، نسبت p به e این نماد نیز به ۵.۴ رسیده که نسبت به گروه یک واحد پایین و ارزنده‌تر است.

فسبزوار یک عرضه اولیه بوده و بازده خوبی را هم نداده و می‌تواند در آینده پرتقاضا شود، طبق تصویر زیر در تایم فریم روزانه پرتقاضا شده و یک کندل سبز پرقدرت سبز ساخته است.

وضعیت خوب بنیادی فسبزوار؛ صف خرید پرقدرت فسبزوار



فسبزوار در تایم فریم روزانه اگر بتواند وارد مرحله پرتقاضا شود می‌تواند بازده خوبی را عاید سرمایه گذاران کند.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده