تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۱۸
بازدید: ۳۲۰
کد خبر: ۲۵۰۲۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
محبی نجم آبادی در دیدار با رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد:

درخواست تکمیل زنجیره تولید کارخانه فولاد سبزوار

‌می‌متالز - نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس در دیدار با رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خواستار تکمیل زنجیره تولید کارخانه فولاد سبزوار والزام کارخانه جات جهت عمل به مسوولیت اجتماعی در منطقه شد.

به گزارش می‌متالز، بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن و دبیرمجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص دیدار با رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در این دیدار مشکلات، پتانسیل‌ها و گستردگی خدمات مورد نیاز حوزه انتخابیه از نظر جمعیتی و جغرافیایی بیان شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین در این دیدار مواردی از جمله؛ درخواست تکمیل زنجیره تولید کارخانه فولاد سبزوار والزام کارخانه جات جهت عمل به مسوولیت اجتماعی در منطقه، درخواست تسریع در احداث وتکمیل واحد‌های در مانی بهداشتی و احیای قنوات با توجه به نقش حیاتی در حوزه انتخابیه و ایجاد اشتغال پایدار بیان شد.

وی افزود: همچنین احداث خانه عالم و نگاه ویژه به محرومین و نیازمندان حوزه انتخابیه و بحث حمایت از نوعروسان با اهدای جهیزیه نیز در این دیدار عنوان شد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس خاطرنشان کرد: دکتر نوروزی نیز پس از استماع مطالب مطروحه، خواستار احصا کامل تعداد قنوات نیازمند مرمت واحیا شدن تا در بودجه ۱۴۰۱ هزینه‌ی برآورد شده، لحاظ و تخصیص داده شود.

منبع: خانه ملت

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده