تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۲۴۷۰۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

«کنور» ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد/ ثبت بیشترین میزان درآمد ماهانه در دی ماه

‌می‌متالز - شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در دی ماه سال ۱۴۰۰ توانست با کسب پنج هزار و ۹۵ میلیارد ریال درآمد از فروش ۱۵۸ هزار و ۲۰۴ تن محصول سنگ‌آهنی در بازار‌های داخلی، بیشترین میزان درآمد ماهانه تاریخ فعالیت خود را به ثبت برساند.

به گزارش می‌متالز، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در ادامه روند رو به رشد خود در ۶ ماه دوم امسال، طی دی ماه، هم در بخش تولید و هم در بخش فروش بسیار موفق عمل کرد؛ به طوری که تولید این شرکت نسبت به آذر ماه با رشد مطلوبی همراه بود. ضمن اینکه در فروش نیز صبانور رکورد‌های بسیار خوبی بر جای گذاشت. این یعنی بیشترین حجم فروش ماهانه و بیشترین میزان درآمد ماهانه «کنور» طی سال‌های فعالیت این شرکت، در دی ماه امسال رقم خورد. به گونه‌ای که با کسب درآمد ۵۰۰ میلیارد تومانی در دی ماه، این شرکت ۲۰ درصد از درآمد سالانه خود در سال ۱۳۹۹ را در همین ماه به دست آورد. جالب توجه است که در سال‌های قبل، میزان درآمد صبانور در یک سال کامل مالی هم به ۵۰۰ میلیارد تومان نمی‌رسید، اما اکنون این میزان درآمد در یک ماه کسب شده است.

نمودار ۱ نشان می‌دهد صبانور در دی ماه سال ۱۴۰۰، ۳۷ هزار و ۸۷۲ تن گندله تولید کرده است. این شرکت در آذر ماه امسال حدود ۴۲ هزار و ۳۳۳ تن گندله تولید کرده بود. گفتنی است که صبانور تا پایان دی ماه سال جاری موفق به تولید ۳۵۴ هزار و ۴۴۹ تن گندله شده است.

صبانور توانست در دی ماه امسال، ۱۳۲ هزار و ۵۴۰ تن کنسانتره خشک تولید کند که این میزان در مقایسه با ماه پیش از آن، رشد ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در آذر ماه سال ۱۴۰۰، حدود ۱۰۳ هزار و ۷۳۶ تن کنسانتره خشک تولید کرده بود. همچنین این شرکت طی ۱۰ ماه امسال توانسته است یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۹۱ تن کنسانتره تولید کند.

«کنور» در دی سال جاری، در مجموع ۱۷۰ هزار و ۴۱۲ تن محصول تولید کرد که این میزان نسبت به ماه پیش از آن، حاکی از رشد ۱۶ درصدی است. صبانور در آذر ماه امسال، حدود ۱۴۶ هزار و ۶۹ تن محصول تولید کرده بود. یادآور می‌شود که این شرکت طی دوره ۱۰ ماه منتهی به دی ماه امسال، یک میلیون و ۴۶۴ هزار و ۸۴۰ تن محصول تولید کرده است.

«کنور» ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد/ ثبت بیشترین میزان درآمد ماهانه در دی ماه

صبانور ۱۵۸ هزار تن محصول فروخت

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور طی دی ماه سال ۱۴۰۰، ۵۹ هزار و ۳۱۲ تن گندله فروخته است که این میزان در مقایسه با ماه پیش از آن، رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در آذر ماه امسال توانست حدود ۴۸ هزار و ۳۳۶ تن گندله بفروشد. لازم به ذکر است که صبانور تا پایان دی ماه سال جاری، ۲۰۵ هزار و ۶۳۶ تن گندله را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است.

«کنور» در دی ماه امسال، ۹۸ هزار و ۸۹۲ تن کنسانتره خشک به فروش رساند که این میزان در هم‌سنجی با ماه قبل از آن، رشد ۲۳۰ درصدی داشته است. این شرکت در آذر ماه سال ۱۴۰۰، ۲۹ هزار و ۹۴۲ تن کنسانتره خشک فروخته بود. گفتنی است صبانور در ۱۰ ماه منتهی به دی ماه سال ۱۴۰۰، ۵۹۱ هزار و ۳۰۷ تن کنسانتره خشک را در بازار‌های داخلی فروخته است.

صبانور طی دی ماه سال جاری، حدود ۱۵۸ هزار و ۲۰۴ تن محصولات سنگ‌آهنی به فروش رساند که این میزان در هم‌سنجی با ماه پیش از آن، حاکی از رشد ۱۰۲ درصدی است. این شرکت در آذر ماه سال ۱۴۰۰ توانست ۷۸ هزار و ۲۷۸ تن محصول به فروش برساند. همچنین صبانور تا پایان دی ماه سال جاری ۸۹۴ هزار و ۹۰۴ تن محصول سنگ‌آهنی را در بازار‌های داخلی فروخته است.

«کنور» ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد/ ثبت بیشترین میزان درآمد ماهانه در دی ماه

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، صبانور در دی ماه سال ۱۴۰۰، دو هزار و ۲۳۶ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال از محل فروش گندله درآمد کسب کرد که این میزان در مقایسه با ماه پیش از آن، رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در آذر ماه سال جاری توانسته بود یک هزار و ۸۳۴ میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال از راه فروش گندله درآمد به دست آورد. گفتنی است که صبانور طی دوره ۱۰ ماه منتهی به دی امسال، هفت هزار و ۳۵۰ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال از فروش گندله درآمد کسب کرده است.

«کنور» در دی ماه امسال، حدود دو هزار و ۸۵۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال از محل فروش کنسانتره خشک، درآمد کسب کرد که این میزان نسبت به ماه قبل از آن، از رشد ۲۳۰ درصدی برخوردار است. در آذر ماه سال جاری، صبانور توانسته بود ۸۶۶ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال از فروش کنسانتره خشک درآمد داشته باشد. گفتنی است که این شرکت تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۰ موفق شده است ۱۸ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال از فروش کنسانتره در بازار‌های داخلی، درآمد کسب کند.

در مجموع شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور طی دی ماه سال ۱۴۰۰، در مجموع پنج هزار و ۹۵ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال درآمد کسب کرد که این میزان نسبت به ماه پیش از آن، ۸۸ درصد رشد داشته است. این شرکت در دوره یک ماهه آذر امسال، دو هزار و ۷۰۰ میلیارد و ۵۶۶ میلیون میلیون ریال درآمد به دست آورده بود.

همچنین «کنور» تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است ۲۵ هزار و ۶۳۰ میلیارد و ۸۵۷ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۸۵ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته بود طی ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، حدود ۱۳ هزار و ۸۰۱ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

«کنور» ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد/ ثبت بیشترین میزان درآمد ماهانه در دی ماه

در نمودار ۴ مشاهده می‌شود نرخ گندله شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در دی ماه سال جاری، ۳۷ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۷۰۵ ریال به ازای هر تن و نرخ کنسانتره نیز ۲۸ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۹۴۴ ریال به ازای هر تن بوده است؛ بنابراین نرخ محصولات «کنور» در دی ماه سال جاری تا حدودی با افت نسبت به آذر ماه همراه بوده است. در همین حال، میانگین نرخ گندله در ۱۰ ماه سال جاری ۳۵ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۶۴۹ ریال به ازای هر تن و نرخ کنسانتره نیز ۲۶ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۲۸ ریال به ازای هر تن بوده است.

«کنور» ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد/ ثبت بیشترین میزان درآمد ماهانه در دی ماه

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده