تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۲۴۷۲۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جزییات افزایش سرمایه ۳ شرکت بورسی

‌می‌متالز - امروز اطلاعیه‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از این اطلاعیه‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت.

به گزارش می‌متالز، طی روز‌های گذشته و خصوصا امروز اطلاعیه‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از این اطلاعیه‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت.

کزغال

شرکت زغال سنگ پروده طبس با نماد کزغال قصد دارد با استفاده از مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام افزایش سرمایه دهد.

در اطلاعیه شرکت آمده است که در تاریخ ۱۵دی ماه سال جاری و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۲بهمن ماه امسال با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲ میلیارد تومان به مبلغ ۳٫۵ میلیارد تومان (حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مبلغ از محل مطالبات و آورده‌های نقدی است).

همچنین مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۲بهمن ماه تا ۱۲فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برای واریز جوه تعیین شده است.

امید

شرکت تامین سرمایه امید نیز مهلت استفاده از حق‌تقدم خرید سهام را اعلام کرد. طبق اعلام شرکت با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۹۵۰ میلیارد تومان به مبلغ ۱٫۵۲ هزار میلیارد تومان (افزایش ۶۰درصدی) از محل مطالبات و آورده نقدی است.

مهلت استفاده از حق‌تقدم خرید سهام از تاریخ ۹بهمن ماه سال جاری تا ۹فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تعیین شده است.

شرنگی

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین اعلام کرد که تاییدیه افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی خود را دریافت کرده است.

بر اساس اعلام شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین، تاییدیه لازم برای افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشه برای تعمیر و تجهیز خطوط تولید و تامین سرمایه در گردش را از سوی حسابرس و بازرس قانوی دریافت کرده است.

شرنگی گزارش توجیهی این افزایش هیات‌ مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰میلیارد تومان به مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان را در تاریخ ۱۸دی‌ ماه ۱۴۰۰ برای تایید به حسابرس قانونی ارائه کرده بود. همچنین انجام این افزایش وابسته به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده