تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۱
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۴۸۴۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

درآمد دی ماه " کزغال " معادل ۴۳ درصد سرمایه

‌می‌متالز - ارزش سهام شرکت زغال سنگ پرورده طبس در معاملات دی ماه امسال بازار سرمایه با احتساب اجرای برنامه افزایش سرمایه ۷۵ درصدی حدود شش درصد افت داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت زغال سنگ پرورده طبس در دی ماه امسال معادل ۴۳ درصد سرمایه فعلی خود درآمد کسب کرده است.


عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


بر اساس این گزارش، این مجموعه با سرمایه سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در جریان فعالیت ماه گذشته خود بیش از یک هزار و ۴۹۷ میلیارد ریال درآمد محقق ساخته است، این رقم در پی تولید ۳۰ هزار و ۷۶۶ تن انواع محصول و عرضه ۴۵ هزار و ۲۵۹ تن از تولیداتش بدست آمده است.

درآمد دی ماه

بیشترین درآمد فروش محصولات


محصول کنسانتره زغال سنگ یکی از اصلی‌ترین محصولات تولیدی شرکت زغال سنگ پرورده طبس به شمار می‌رود. به طوری که بخش عمده‌ای از درآمد ماه گذشته "کزغال" بواسطه تولید و فروش این محصول محقق شده است.

در ماهی که گذشت، حدود ۴۲ هزار و ۷۷۵ تن از تولیدات این محصول به نرخ ۳۴ میلیون و ۸۹۳ هزار ریال به ازای هر تن و به ارزش یک هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال به متقاضیان تحویل داده شده است.

درآمد دی ماه


دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


تولید ۳۰۷ هزار و ۵۳۹ تن انواع محصول و عرضه ۳۹۱ هزار و ۴۵۲ تن از تولیدات این شرکت در دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه به ثبت درآمد فروش به مبلغ ۱۱ هزار و ۹۴۴ میلیارد ریال برای "کزغال" منجر شده است.

درآمد دی ماه

بیشترین درآمد فروش محصولات


درآمد فروش محصول کنسانتره زغال سنگ در دوره مذکور بیش از ۱۱ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال ناشی از فروش ۳۳۳ هزار و ۳۸۵ تن از تولیدات آن به قیمت ۳۵ میلیون و ۴۵۳ هزار ریال به ازای هر تن اعلام شده است.

درآمد دی ماه


روند معاملات


ارزش سهام شرکت زغال سنگ پرورده طبس در معاملات دی ماه امسال بازار سرمایه با احتساب اجرای برنامه افزایش سرمایه ۷۵ درصدی حدود شش درصد افت داشته است.

در پایان این گزارش می‌افزاید، بیش از ۲۹ میلیون و ۲۵۹ هزار سهم "کزغال" به ارزش ۹۲۱ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال در ماه گذشته معامله شده است. همچنین میانگین ارزش روز سهام شرکت بالغ بر ۶۱ هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال ثبت شده است.

درآمد دی ماه

منبع: صدای بورس

عناوین برگزیده