تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۴
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۴۷۲۱۸
سرویس خبر : اجتماعی
پیام تبریک مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در بهار فجر انقلاب؛

اهتزاز پرچم توسعه و اعتلای ایران در دفاع مقدس امروز

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در بهار فجر انقلاب فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، در متن پیام حسین عامریان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر آمده است:

“لیس للانسان الا ماسعی” این مانیفست خدانوشته موفقیت است که در شکوه پیروزی انقلاب اسلامی، تجلی تام و تمام یافت. نسلِ پیروزِ ۵۷، به تلاش مجاهدانه برای رسیدن به آزادی در تراز اسلامی، برخاست و خواسته‌های به حق یک ملت را تحقق بخشید تا عیدی به نام فجر در تقویم ایران عزیز تحریر شود. عیدی که در هر سال و با بازخوانی آرمان‌های امام راحل (ره) و الهام از آلاله‌های شهید و با تبریک آن عهد تازه می‌کنیم تا برای استقلال و تعالی و پیشرفت وطن بکوشیم.

در این میانه جهادگران عرصه اقتصادی، کارآفرینان، مهندسان، طراحان و کارگران را نقش همان است که در کلام سزامند و فخر آفرین رهبر فرزانه انقلاب، جاودانه شد؛ “کارآفرینان و فعالان شایسته اقتصادی، افسران این دفاع مقدس امروز و کارگران، رزمندگانش هستند” همان‌ها که در ادامه انقلابِ پیروز، ” در سنگر تولید، موجب اعتراف آمریکا به شکست جنگ اقتصادی” شدند. نقشی چنین بشکوه می‌طلبد تا در مبارک باد چهل و سومین فجر انقلاب، صمیمانه‌ترین خداقوت را پیش کش کنیم به محضر تلاشگران جبهه کار و تولید و خسته نباشید بگوئیم به پیشکسوتان بلندهمت این عرصه و بازنشستگان امروز که بیش از چهل سال پرچم تولید و توسعه این “مسئله مقدس” را به دوش کشیدند. اگر چه راه تا مقصد فراوان است، اما راه طی شده هم کم نیست و به رغم خواست و تلاش دشمنان ما توانسته ایم پرچم را در اهتزاز داشته باشیم و همین، چون خاری در چشم بدخواهان نشسته است.

امروز مقارن با عطر بهاری دوباره و در گام دوم انقلاب و همگام با رویکرد دولت مکتبی و مردمی با نگرش انقلابی و جهادی، ترنم تحول آغاز شده و افقی روشن در انتظار مردان صبح و منتظران موعود است و سعی و عزمی چنین بلیغ و تلاشی چنان اثرآفرین می‌طلبد تا فصل سبز پیروزی را مبارک بادی دگر داشته باشیم.

خدای را شاکریم که صندوق فولاد کشور نیز در دوره اخیر بهرمند از سرمایه اعتماد بازنشستگان عزیز عزم خود را برای فتح قله‌های توسعه و اعتلای ایران اسلامی، جزم نموده و استوار ایستاده است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده