تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۲۴۶۹۹۴
سرویس خبر : اجتماعی

برنامه‌ریزی توسعه محور و تعامل توام با شفافیت سرلوحه کار صندوق بازنشستگی فولاد کشور در دوره جدید است

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور بر ضرورت بهینه سازی ساختار چابک‌سازی و تحول با رویکرد جهادی در راستای تقویت دولت مردمی و به نفع بازنشستگان تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، حسین عامریان در نخستین نشست مشترک شورای معاونان و مدیران شرکت‌های مجموعه افزود: در دوران اخیر خدمت بی منت به مردم اولویت دارد و فضای صندوق هم باید با ریل گذاری و پیش بینی ساختار متناسب و منظم، متحول شود و به کارآیی و راندمان کاری بالاتر برسد.

وی با اشاره به لزوم پرهیز از هرگونه هزینه مازاد و تشریفات غیرضروری در برنامه‌های صندوق فولاد و شرکت‌های مختلف آن اظهار کرد: گفتمان دولت آیت الله رئیسی برنامه‌ریزی توسعه محور و تعامل توام با شفافیت سرلوحه کار صندوق بازنشستگی فولاد کشور است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه "عنصر زمان در بهره‌وری حائز اهمیت است" تصریح کرد: تصمیم سازی و تصمیم گیری درست، باید به سرعت انجام شود که تصمیم قاطع برای تحول نفعش بیش از تردید است و بنابراین باید همه فعالیت‌های صندوق مبتنی بر برنامه گام به گام و دارای زمان‌بندی عملیاتی، اجرایی و تهاجمی، توسعه محور و نیز دارای توجیه اقتصادی باشد.

وی افزود: گزارش مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت در مجموعه باید تا یک ماه آینده ارائه شود، اما در مجموع باید به آنچه در تصرف این مجموعه است از منظر اقتصادی بنگریم و دارایی‌های غیر مولد را تبدیل به احسن و مولد کنیم.

عامریان خاطرنشان کرد: نیروی انسانی و امکانات خودتان را متناسب با نیاز‌های هر مجموعه تنظیم و مدیریت کنید و در انتصابات مدیران، توانمندی و تخصص افراد را همراه با گرایش انقلابی و جهادی آنان مدنظر قرار دهید.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع‌رسانی عمومی و تعالی تعاملات با مراجع ذیصلاح و ذینفعان صندوق، تصریح کرد: بیان دستاورد‌ها و برنامه‌های اجرایی در دست اقدام باعث تقویت روحیه امید و ارتقای سطح اعتماد در مردم می‌شود درحالیکه اگر اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه به مردم ارائه نشود مسببان وضع موجود، طلبکار می‌شوند.
در این نشست همچنین مدیران مجموعه‌های مختلف صندوق و اعضای شورای معاونان گزارشی از وضعیت موجود و مهمترین مسائل مجموعه ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده