تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۲۴۷۵۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
این شرکت فولادی با سبد‌های پول‌زا آمد؛

رشد ۱۰ درصدی ذوب در ریل‌گذاری درآمد‌های صعودی

‌می‌متالز - میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۶ محصول بود ۲۸ هزار و ۷۱۷ تن بود.

به گزارش می‌متالز، ذوب‌آهن اصفهان دومین هفته بهمن‌ماه را هم به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد ۱۰ درصدی درآمد‌ها توانست هفته منتهی به ۱۵ بهمن را امیدوارکننده به اتمام برساند.

میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۶ محصول بود ۲۸ هزار و ۷۱۷ تن بود.

رشد ۱۰ درصدی ذوب در ریل‌گذاری درآمد‌های صعودی

تیرآهن

ذوب آهن توانست از عرضه‌ای در حدود ۸ هزارتن انواع تیرآهن درحدود ۱۱۰ میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان را بدست آورد.

رشد ۱۰ درصدی ذوب در ریل‌گذاری درآمد‌های صعودی

«بنزن»

ذوب‌آهن اصفهان، در ادامه بنزن را راهی بورس کالا کرد و ۱۵۰ تن از این کالا در سبدکالایی خود برای عرضه در بورس کالا آورد و با فروش تمام آن، توانست درآمد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی را بدست آورد.

«ریل آهن ۶۰ E ۱»

از سوی دیگر می‌توان به «ریل آهن» اشاره داشت و عرضه یک هزار و ۷۰۰ تنی را با خود به بورس کالا آورد بود و سفارشی با حجم عرضه‌ها نیز به ثبت رسید ولی، هیچ معامله‌ای مقابل آن ثبت نشد.

«سبد نبشی»

در بخش سبد نبشی نیز می‌توان به عرضه بیش از یک هزار و ۴۴۹ تنی این کالا اشاره داشت که اتفاقا تمام این عرضه‌ها، به فروش رسید و ۲۰ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان درآمد نیز کسب شد.

«سبد ناودانی»

از سوی دیگر باید اشاره داشت که ذوب آهن اصفهان در این بخش یعنی سبد ناودانی نزدیک به یک هزار و ۵۱۸ تن عرضه در بورس کالا داشت و تمام عرضه‌ها فروخته شد و ۲۵ میلیارد و ۸۵۲ میلیون تومان را بدست آورد.

«سبد میلگرد مخلوط»

بر پایه این گزارش باید اشاره داشت که ذوب آهن «سبد میلگرد مخلوط» نیز در دستور کار داشت و عرضه در حدود ۱۶ هزارتن را به بازار آورد و مشتریان ۱۴ هزار و ۵۷۴ تن از مجموع این کالا را خریداری کردند تا ۲۰۸ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان ارزش فروش این کالا باشد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده