تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۲۴۷۵۴۶
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

۳۰۰۰ مسکن مهر پردیس در دست دلالان است

‌می‌متالز - سرپرست شرکت عمران پردیس با اشاره به این‌که ۳۰۰۰ مسکن مهر در اختیار دلالان است، گفت: پیشرفت زیرساخت‌های مسکن مهر پردیس ۹۰ درصد است.

به گزارش می‌متالز، پیمان پیرفرشی با اشاره به این‌که حدود ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر پردیس در اختیار دلالان است، اظهار کرد: مالکان این واحد‌ها را تحویل نگرفته‌اند و دلالان به‌طور مداوم در حال خرید و فروش این واحد‌ها هستند.

وی بیان کرد: واحد‌های مسکن مهر پردیس که بیش از ۲ سال خالی باشند بر اساس قانون مالیات بر خانه‌های خالی برای اعمال جریمه و پرداخت مالیات به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی زیرساخت‌های مسکن مهر پردیس گفت: در همه فاز‌ها زیرساخت‌های آب، برق، گاز، فاضلاب، شبکه آب و فاضلاب در حال اجراست و مطابق برنامه‌ریزی همزمان با تکمیل واحدها، مشکلات مربوط به زیرساخت‌ها برطرف می‌شود.

سرپرست شرکت عمران پردیس از امضای ۲۰ قرارداد مشارکتی به ارزش ۴۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی پردیس خبر داد و یادآور شد: پروژه‌های روبنایی مسجد، مدرسه، درمانگاه، فضای سبز و سایر خدمات عمومی در قالب بسته‌های مشارکتی در حال تامین است.

در زمان حاضر هزینه نقل و انتقال واحد‌های مسکن مهر در شهر جدید پردیس ۳۰ میلیون تومان است که باید به شرکت عمران این شهر پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده