تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۶
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۲۵۵۵۵۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

درآمد ۱۵۵۰ میلیارد تومانی شرکت عمران پریس در سال ۹۹

‌می‌متالز - بر اساس اطلاعات صورت‌های مالی شرکت عمران پردیس، این شرکت در سال ۹۹ بالغ بر ۱۵۵۰ میلیارد تومان درآمد داشته که از این رقم ۶۷۷ میلیارد تومان سود خالص بوده است.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اطلاعات صورت مالی حسابرسی شده، شرکت عمران پردیس در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۵۸۴ میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان ۶۷۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سود خالص بوده است.

سود عملیاتی شرکت عمران پردیس در سال مورد اشاره ۶۸۰ میلیارد تومان بوده که از این رقم ۳ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان مالیات کسر شده است.

این در حالی است که درآمد‌های شرکت عمران پردیس در سال ۹۸ بالغ بر ۴۲۶ میلیارد تومان بوده که سود خالص این شرکت پس از کسر هزینه‌ها ۵۳ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان بوده است.

بر اساس اطلاعات سامانه کُدال، شرکت عمران پردیس در سال ۹۹ بالغ بر ۲۱۰ کارمند داشته که از این تعداد ۱۰ نفر کارمند رسمی بوده است. تعداد کارکنان شرکت مذکور در سال قبل از آن (۹۸) ۲۴۲ نفر بوده است.

علت کاهش تعداد کارکنان، عدم بودجه و کاهش هزینه‌های عمومی شرکت اعلام شده است.

همچنین مطابق صورت‌های مالی منتشر شده شرکت عمران پردیس در سال ۹۹ از محل فروش عرصه مسکن مهر ۵۹۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمد داشته است.

در بخش دیگری از گزارش با اشاره به این‌که شرکت عمران پردیس مالک ۲۲.۵ درصد سهام آزادراه تهران-پردیس است آمده: شرکت عمران پردیس با وجود داشتن یک عضو از سه عضو هیات مدیره نفوذ قابل ملاحظه‌ای بر سیاست‌های مالی و عملیاتی شرکت آزادراه تهران-پردیس ندارد. از این رو از تهیه و ارائه صورت‌های مالی مجموعه با استفاده از روش ارزش ویژه خودداری شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده