تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۴۷۹۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نرخ فروش این سیمان در داخل کاهش یافت؛

رشد ۴۱درصدی فروش "سشرق" در دی‌ماه/ سیمان داخلی درصدر فروش

‌می‌متالز - بیشترین درآمدی که سیمان شرق از فروش محصولات طی این دوره ماهانه به دست آورد متعلق به «سیمان داخلی» با ۳۹۵ میلیارد ریال بود که نرخ فروش آن ۴۴۱ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان شرق در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی حاصل از فروش محصولات خود را طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۴۴۹ میلیارد ریال به ثبت رساند و مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۱۰ ماه گذشته برابر با ۲،۳۴۱ میلیارد ریال اعلام شد.

درآمدی که سیمان شرق در دی‌ماه از فروش محصولات کسب کرد مربوط به بازار داخل کشور و خارج از کشور بود و عمده‌ترین میزان درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی با ۴۰۹ میلیارد ریال شناسایی شد که ۹۱ درصد از کل درآمد‌ها در این بازار به ثبت رسیده است.

رشد ۴۱درصدی فروش

درآمد‌های عملیاتی سیمان شرق

رشد ۴۱درصدی فروش

بر اساس این گزارش، درآمدی که سیمان شرق در دی‌ماه از فروش محصولات به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴۱ درصدی را از خود بر جای گذاشت و همچنین درآمد ارائه‌شده طی ۱۰ ماه گذشته "سشرق" ۵۲ درصد افزایش یافت، لازم به ذکر است که درآمد ماهانه این شرکت سیمانی ۲۷ درصد کاهش پیدا کرد.

بیشترین درآمدی که سیمان شرق از فروش محصولات طی این دوره ماهانه به دست آورد متعلق به «سیمان داخلی» با ۳۹۵ میلیارد ریال بود که نرخ فروش آن ۴۴۱ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت.

مقدار فروش محصولات "سشرق"

رشد ۴۱درصدی فروش

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات سیمان شرق در دی‌ماه سال جاری برابر با ۱۰۰،۶۱۳ تن ارائه شد و مجموع فروش تجمیعی این شرکت سیمانی برابر با ۵۳۵،۹۲۰ تن به ثبت رسید، "سشرق" در دی‌ماه ۳ محصول «سیمان داخلی، سیمان صادراتی و سایر محصولات» را به فروش رساند که پرفروش‌ترین این محصولات متعلق به «سیمان داخلی» با ۸۹،۶۷۸ تن بود که حجم عمده‌ای از فروش را به خود اختصاص داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده