تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۶
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۲۴۸۰۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

بازار محصولات یکی از دغدغه‌های صنعت است

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بازار محصولات یکی از دغدغه‌های صنعت است.

به گزارش می‌متالز، بهزاد منصوری در جلسه نشست سه‌ جانبه دانشگاه آزاد اسلامی، اداره صمت و صنایع بروجرد با عنوانِ چالش ویکند که امروز ۱۳بهمن‌ ماه با موضوع بررسی راه‌های موًثر ارتباط دانشگاه و صنایع این شهرستان با هدف رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل و آسیب وارده به صنعت تحریم‌های ظالمانه آمریکا است.

وی تصریح کرد: صنعتگران کشور به بهترین شکل ممکن در برابر این تحریم‌ها مقاومت کردند و توانستند با شرایط اقتصادی کشور خود را هماهنگ کرده و با تولیدات خود مطالبات مردم را پاسخگو باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: چالش جدی ما در این بخش رقابت‌پذیر کردن صنعت است تا با پاسخ به مطالبات واقعی مردم آنان را از کیفیت تولیدات داخلی راضی نگه‌داریم.

منصوری اضافه کرد: دانشگاه می‌تواند در مجموعه تولیدات استان به بهترین شکل ممکن نقش‌آفرین باشد و بازار محصولات را که یکی از دغدغه‌های صنعت ماست با افزایش ظرفیت تکنولوژی و رفع نواقص، پررونق کند.

وی بیان کرد: امید می‌رود این نشست‌ها بتواند به افزایش توان تولید و بهره‌وری بیشتر مجموعه‌های تولیدی کمک کند و به رونق تولید منجر شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خواستار به اشتراک‌گذاری ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه و صنعت برای رونق بخشیدن به اقتصاد و تولیدات داخلی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده