تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۳
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۲۴۸۱۵۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

کاهش قیمت محصولات مدیران خودرو + فهرست قیمت

‌می‌متالز - اخبار از کاهش قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو حکایت می‌کنند. ماجرا چیست؟ کدام خودرو‌ها ارزان شده‌اند؟

به گزارش می‌متالز، ظاهرا قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو کاهش یافته. این شرکت دلیل را مصرف سوخت بهینه اعلام کرده است. در واقع محصولات مدیران خودرو معافیت بیشتری در برابر مالیات دارد. در نتیجه قیمت خودرو‌های این شرکت با کاهش همراه بوده است.

کاهش قیمت در چه خودروهایی؟

قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو امروز ۱۸بهمن ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

خودرو‌های هاچ بک ۱۲۵آی در سری یک به قیمت دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون رسید. سری دو خودرو اکتیوتورر آی ۲۱۸ به دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون و دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروی سری هفت ۷ OIL ۷۳ نه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان شد. خودروی X۴ مدل ۲۸ در قیمت پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کاهش قیمت محصولات مدیران خودرو + فهرست قیمت

فیروز نادری، کارشناس خودرو گفت: به دلیل اینکه بازار خودرو کشور در وضعیت رکود قرار دارد، قیمت خودرو همگام با نرخ دلار کاهشی نشد. همچنین کاهش نرخ دلار در بلند مدت در بازار خودرو و قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد. باید نتیجه کاهش نرخ دلار را در طول چند هفته آینده مشاهده کنیم.

رکود تا چه زمانی ادامه دارد؟

این کارشناس خودرو در پاسخ به این سوال گفت: رکود بازار و قیمت‌ها به نتیجه مذاکرات وین و همچنین قیمت دلار بستگی دارد. اگر مذاکرات وین به نتیجه برسد قیمت‌ها در بازار کاهشی می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده