تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۲۸
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۲۴۸۳۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
"سدشت" در دی‌ماه ۳ محصول خود را به فروش رساند؛

نیمی از فروش "سدشت" در اختیار «سیمان فله صادراتی»

‌می‌متالز - صنایع سیمان دشتستان در دی‌ماه سال جاری ۹۹،۱۴۳ تن از محصولات خود را به فروش رساند و مجموع فروش تجمیعی این شرکت سیمانی برابر با ۳۵۵ هزارتن اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، مجموع درآمد عملیاتی صنایع سیمان دشتستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری که از فروش محصولات طی دوره ماهانه شناسایی شد بالغ‌بر ۵۸۲ میلیارد ریال بود و مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۴ ماه گذشته برابر با ۱،۹۴۷ میلیارد ریال اعلام شد.

درآمدی که صنایع سیمان دشتستان طی دوره ماهانه منتهی به دی‌ماه از فروش محصولات کسب کرد مربوط به بازار‌های داخل و خارج بود و عمده‌ترین درآمد حاصل از فروش محصولات مربوط به بازار صادراتی با ۳۷۰ میلیارد ریال بود که ۶۴ درصد از کل درآمد‌ها در این بازار به ثبت رسید و مابقی آن نیز در بازار داخلی شناسایی شد.

درآمد‌های عملیاتی صنایع سیمان دشتستان

بر اساس این گزارش، درآمدی که صنایع سیمان دشتستان در دی‌ماه سال جاری از فروش محصولات کسب کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۶۶ درصدی داشت و همچنین درآمد تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۱۰ ماه گذشته افزایش چشمگیر ۱۴۰ درصدی را از خود بر جای گذاشت، لازم به ذکر است درآمد ماهانه "سدشت" نیز رشد ۲ درصدی را از خود بر جای گذاشت.

بیشترین درآمد ماهانه صنایع سیمان دشتستان از فروش محصول «سیمان فله صادراتی» با ۳۷۰ میلیارد ریال بود و نرخ فروش آن نیز ۶۴۵ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۲ درصد کاهش یافت.

مقدار فروش محصولات تولیدی "سدشت"

بر اساس این گزارش، صنایع سیمان دشتستان در دی‌ماه سال جاری ۹۹،۱۴۳ تن از محصولات خود را به فروش رساند و مجموع فروش تجمیعی این شرکت سیمانی برابر با ۳۵۵ هزارتن اعلام شد.

"سدشت" در دی‌ماه ۳ محصول «سیمان فله داخلی، سیمان پاکتی داخلی و سیمان فله صادراتی» را به فروش رساند و دراین‌بین پرفروش‌ترین محصول متعلق به محصول «سیمان فله صادراتی» با ۵۷،۳۰۰ تن بود که حجم ۵۸ درصدی از فروش ماهانه را به خود اختصاص داد، همچنین عنوان ارزشمندترین محصول سدشت را نیز در اختیار داشت.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده