تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۲۹
بازدید: ۵۰۹
کد خبر: ۲۴۸۳۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سه شرکت بورسی درباره اجرای ۴۸ طرح بزرگ صنعتی توضیح دادند

‌می‌متالز - سه شرکت فولاد مبارکه، چادرملو و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در خصوص اجرای ۴۸ طرح بزرگ صنعتی طی دو سه سال و با اعتبار ۱۷ میلیارد دلاری توضیح دادند.

به گزارش می‌متالز، سه شرکت فولادمبارکه، چادرملو و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات که به همراه سه شرکت دیگر ملی مس، گل کهر و گسترش نفت و گاز پارسیان مسوولیت اجرای ۴۸ طرح بزرگ صنعتی طی دو سه سال و با اعتبار ۱۷ میلیارد دلاری را به عهده دارند در خصوص طرح‌های توسعه آتی توضیح دادند.

براین اساس، حامد حسین ولی بیک معاون اقتصادی و مالی "فولاد" پیرو مصاحبه مدیرعامل درباره طرح‌های توسعه آتی، توضیحات مربوطه را جهت استحضار سهامداران ارائه کرد.

سه شرکت بورسی درباره اجرای ۴۸ طرح بزرگ صنعتی توضیح دادند

همچنین فرهاد آذرین فر معاون مالی و سرمایه انسانی "کچاد" پیرو همایش برگزار شده در مراسم آغاز عملیات احداث پروژه‌های شرکت‌های بزرگ صنعتی در حضور رئیس جمهور، طرح‌های توسعه آتی این شرکت را به اطلاع رساند.

سه شرکت بورسی درباره اجرای ۴۸ طرح بزرگ صنعتی توضیح دادند

در این میان، امیر حسین نادری مدیرعامل "ومعادن" اعلام کرد: موضوع مشارکت در معدن مس - طلای جانجا ۱۸ دی ماه از طریق افشای اطلاعات با اهمیت به اطلاع رسیده که نتیجه این مزایده و برنده شدن در آن نیز پنجم بهمن منتشر شد.

موضوع مشارکت در تاسیس شرکت آهن و فولاد الماس آرتاویل با مالکیت ۴۰ درصدی در استان اردبیل با ظرفیت تولید ۱.۱ میلیون تن آهن اسفنجی با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی، ۲۹ دی ماه در کدال منتشر شد.

موضوع مشارکت در تاسیس شرکت فولاد اقلید پارس با سرمایه اولیه ۵۰ میلیارد تومانی در جهت اجرای طرح ۱.۱ میلیون تومانی آهن اسفنجی در منطقه اقلید استان فارس با مشارکت ۵۱ درصدی هلدینگ توسعه معادن و فلزات ۲۹ دی ماه در کدال منتشر شد.

موضوع تحصیل سهام شرکت فولاد کردستان معادل ۶ درصد توسط سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، ۲۰ درصد توسط شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات و ۱۰ درصد توسط شرکت صبانور و تلاش در جهت تکمیل و اجرای پروژه آهن اسفنجی و فولاد سازی این شرکت نیز ۲۹ دی و ۸ آبان منتشر شد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده