تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۴۸۶۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افشای اطلاعات ۳ ناشر بورسی

‌می‌متالز - امروز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص افشای اطلاعات بااهمیت در سایت کدال منتشر شد. کدام شرکت‌ها اطلاعیه خود را به‌روز کرده‌اند؟

به گزارش می‌متالز، ناشران بورسی و فرابورسی مسائل و موضوعات شرکت خود را در قالب اطلاعیه در سایت کدال منتشر کردند.

ونیکی

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با نماد ونیکی از برنامه مزایده خود برای واگذاری ۰٫۲ درصد سهام شرکت ساسان به تعداد ۲۸ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۶۲۴ سهم از کل سهام شرکت خبر داد.

بر همین اساس گزارش منتشر شده در کدال متقاضیان می‌توانند از تاریخ نشر آگهی و پس از دریافت برگه شرایط مزایده از امور مالی شرکت، قیمت پیشنهادی خود برای خرید سهام شرکت مذکور را در پاکت سربسته حداکثر تا ساعت ۱۵ روز ۹ اسفندماه به دفتر شرکت تحویل دهند. همچنین عنوان شده که شرکت در رد یا قبول هریک از پیشنهاد‌ها مختار است.

وهور

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با نماد وهور در اطلاعیه گروه «ب» از دریافت مجوز خرده‌فروشی برق خبر داد. با توجه به موضوع فعالیت شرکت بر اساس ماده ۳ اساسنامه و به‌منظور استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و پتانسیل موجود و با عنایت به سیاست‌های شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در افزایش درآمد، سودآوری و حفظ منافع سهامداران و پس از بررسی‌های به عمل آمده، نسبت به اخذ پروانه خرده‌فروشی برق از وزارت نیرو اقدام شد.

افق

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با نماد افق در اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال از برنامه رفع تعلیق نماد و انتشار صورت‌های مالی ۶‌ماهه خود خبر داده است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، پیرو نامه مورخ ۱۳بهمن ماه سازمان بورس مبنی بر «برنامه رفع تعلیق و انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده ۶ماهه حسابرسی‌شده منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۴۰۰ در سامانه کدال، به استحضار می‌رساند پیرو استعلام شرکت از موسسه حسابرسی و متعاقبا نامه دریافتی تاریخ ۲۹ دی ماه موسسه حسابرسی بیات‌رایان مبنی بر اعلام زمان احتمالی انتشار صورت‌های مالی حسابرسی‌شده دوره مذکور، پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، صورت‌های مالی حسابرسی‌شده صادر و در سامانه کدال منتشر شود.»

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده