تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۸
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۴۸۸۰۱
سرویس خبر : زمین شناسی
به همت معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد

برگزاری دوره های آموزشی ژئوشیمی اکتشافی و برنامه ریزی استخراج در معادن

‌می‌متالز - دوره آموزشی کاربردی ژئوشیمی اکتشافی به همت سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار گردید.

به گزارش می‌متالز، سرپرست معاونت آموزشی این سازمان با اشاره به ادامه همکاری‌های آموزشی این سازمان با مجتمع سرب و روی مهدی آباد گفت: دوره آموزشی کاربردی ژئوشیمی اکتشافی در سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار گردید.

محمد زارع سرپرست معاونت آموزشی این سازمان با ذکر این خبر گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه آموزشی و گسترش همکاری‌ها با مجتمع سرب و روی مهدی آباد، دوره آموزشی کاربردی" ژئوشیمی اکتشافی" به مدت ۴ روز در محل سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار گردید و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا شد.

وی افزود: با توجه به صنعتی بودن استان یزد و رشد روزافزون صنایع و معادن و ضرورت ارائه آموزش‌های تخصصی و به توانمند سازی نیرو‌های شاغل در این بخش، اعم از کارگر، تکنسین، اپراتور، کارشناس و سایرین، سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد آمادگی دارد با بهره گیری از امکانات مناسب آموزشی و اساتید و متخصصین استانی و کشوری، دوره‌های آموزشی مورد نیاز صنایع مختلف استان را برنامه ریزی و برگزار نماید.

سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی همچنین از هماهنگی جهت برگزاری دوره آموزشی" برنامه ریزی استخراج در معادن" ویژه کارکنان مجتمع سرب و روی مهدی آباد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت ۳۰ ساعت و طی ۴ روز ویژه کارکنان محترم مجتمع سرب و روی مهدی آباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره شرکت کنندگان با برنامه ریزی تولید و نقش آن بعنوان حلقه اتصال فرایند اکتشاف و استخراج، افق‌های جدید برنامه ریزی اعم از کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، برنامه ریزی تولید سالیانه جهت تامین خوراک کارخانه فناوری و… آشنا خواهند شد.

منبع: سازمان جهاددانشگاهی یزد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده