تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۹
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۲۴۸۸۲۵
سرویس خبر : متالورژی و مواد
معاون وزیر اقتصاد در حاشیه افتتاح کارخانه فرو آلیاژ متحد شرق آسیا در اسلام آباد غرب؛

فراهم شدن زمینه و بستر جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتر داخلی و خارجی در کشور با افتتاح این کارخانه

‌می‌متالز - علی فکری معاون وزیر و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در مراسم افتتاح کارخانه فرو آلیاژ متحد شرق آسیا گفت؛ با راه اندازی این کارخانه، زمینه و بستر جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتر داخلی و خارجی در فراهم می‌شود.

به گزارش می‌متالز، علی فکری روز پنجشنبه در مراسم افتتاح کارخانه فرو آلیاژ متحد شرق آسیا در شهرستان اسلام آباد غرب با گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی با تشکر و تقدیر از حضور استاندار کرمانشاه در مراسم گفت: این حضور و پیگیری نشان‌دهنده دیدگاه پیگیرانه استاندار کرمانشاه در حمایت از سرمایه‌گذاری در استان است.

وی افزود: امیدوارم که این آخرین سرمایه‌گذاری خارجی در استان کرمانشاه نباشد و با پیگیری استاندار کرمانشاه و سایر مسوولان استان حلقه‌های بعدی این پروژه و سایر پروژه‌ها نیز به ثمر برسد.

به گفته او اگر بر روی حلقه‌های قبلی و بعدی این پروژه سرمایه‌گذاری شود می‌توان یک زنجیره را تشکیل داد که باعث سودآوری و تشویق سایر سرمایه‌گذاران برای ورود به استان و این حوزه‌ها شد.

معاون وزیر امور اقتصاد و دارای همچنین خطاب به سرمایه‌گذار کارخانه فرو آلیاژ متحد شرق آسیا گفت: امیدوارم مدیرعامل این کارخانه حق و حقوق کارگران آن را مدنظر داشته باشد و از نیرو‌های بومی این منطقه استفاده بیشتری بکند.

تعداد بازدید : 0

منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی

عناوین برگزیده