تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۳۵
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۲۴۹۳۳۶

قفل آیفون را با ماسک باز کنید/ حل مشکل Face ID در زمان استفاده از ماسک

‌می‌متالز - ویژگی جدید استفاده از ماسک در هنگام باز کردن قفل، یکی از چندین افزودنی است که قرار است در به روزرسانی iOS ۱۵.۴ گنجانده شود. آخرین وصله همچنین "کنترل جهانی" را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌ها را بین دستگاه‌ها بکشند و رها کنند یا آن‌ها را با یک صفحه کلید و ترک پد کنترل کنند.

به گزارش می‌متالز، به روزرسانی جدید آیفون، این امکان را می‌دهد که قفل آیفون را با استفاده از ماسک باز کنید.

اپل قرار است در هفته‌های آتی از به روزرسانی آیفون برای دوران همه‌گیری رونمایی کند و ویژگی جدیدی را ارائه کند که به کاربران ویژگی Face ID این امکان را می‌دهد تا قفل گوشی خود را در حالی که ماسک زده‌اند باز کنند.

به‌روزرسانی بعدی نرم‌افزار iOS این غول فناوری، ویژگی Face ID اپل را تغییر می‌دهد تا کاربران را بدون نیاز به پایین کشیدن ماسک شناسایی کند.

به‌روزرسانی iOS ۱۵.۴ با تغییراتی در Face ID در حال حاضر در فرم بتا است و انتظار می‌رود تا اواسط مارس عرضه گسترده‌ای دریافت کند. قابلیت باز کردن قفل برای کاربران آیفون و آیپد در دسترس خواهد بود.

به‌روزرسانی مذکور، کیفیت زندگی را برای کاربران اپل بهبود می‌بخشد، این ویژگی اشاره می‌کند که آیفون "ویژگی‌های منحصر به فرد اطراف چشم را برای احراز هویت" هویت کاربر تشخیص می‌دهد.

قبل از این تغییر، کاربران مجبور بودند از یک راه حل موجود در ساعت‌های اپل برای باز کردن قفل آیفون خود در زمانی که تشخیص چهره توسط یک ماسک پنهان می‌شد، استفاده کنند.

حل مشکل Face ID هنگام ماسک زدن

ویژگی جدید استفاده از ماسک در هنگام باز کردن قفل، یکی از چندین افزودنی است که قرار است در به روزرسانی iOS ۱۵.۴ گنجانده شود. آخرین وصله همچنین "کنترل جهانی" را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌ها را بین دستگاه‌ها بکشند و رها کنند یا آن‌ها را با یک صفحه کلید و ترک پد کنترل کنند.

این به‌روزرسانی همچنین شامل ایموجی‌های جدید، افزودن «ویجت» اپل کارت برای دسترسی آسان به صفحه اصلی و سیستم مدیریت رمز عبور برای مرورگر سافاری اپل می‌شود.

انتظار می‌رود اپل، ماه آینده از آیفون ارزان قیمت و نسخه ارتقا یافته آی پد خود رونمایی کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده