تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۴۹۵۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شناور حامل ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار توقیف شد

‌می‌متالز - فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل کالای قاچاق در بندر دلوار خبر داد و گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر حین کنترل شناور‌ها موفق یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را در اسکله بندر دلوار شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر پیش از ظهر امروز با تأکید برخورد قاطع قاطع با کالا بدون هویت گمرکی و اسناد قانونی اظهار داشت: مرز‌های دریایی خلیج‌فارس در استان بوشهر تحت رصد و پایش شبانه‌روزی مرزبانی است.

وی با بیان اینکه سواحل این استان مورد بررسی شبانه‌روزی برای جلوگیری از جابجایی قاچاق کالا و مواد مخدر است بیان کرد: نیرو‌های مرزبانی استان بوشهر با تجهیزات و امکانات پیشرفته با حضور در اعماق مختلف خلیج‌فارس نسبت به بررسی تردد شناور‌ها و حامل بار آنان اقدام می‌کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل کالای قاچاق در بندر دلوار خبر داد و افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناور‌ها موفق یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را در اسکله بندر دلوار شناسایی و دستگیر کنند.

شرفی با اشاره به کشف انواع تجهیزات و کالا‌های قاچاق از شناور توقیفی خاطر نشان کرد: مأمورین مرزبانی بوشهر با بازرسی شناور توقیفی، تعداد پنج هزار و ۳۰۰ پوشاک که با هدف عرضه غیرقانونی در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف کردند.

وی ارزش کالای مکشوفه را بر اساس نظریه کارشناسان افزون بر هفت میلیارد ریال برآورد کرد و خاطرنشان کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان کالا برخورد قاطعانه می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس استان بوشهر

عناوین برگزیده