تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۴۸
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۲۴۹۷۲۶

ثبت رکورد جدید بهسازی خط در راه آهن یزد

‌می‌متالز - همزمان با میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و طی بهسازی بلاک مبارکه _بیشه در، رکورد جدیدی در عملیات بهسازی خط در یک روز، در منطقه یزد به ثبت رسید.

به گزارش می‌متالز، «رحمت رحمت نژاد» مدیر کل راه آهن یزد گفت: همزمان با میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، با تلاش همکاران اداره کل راه آهن یزد و همکاران ماشین آلات مکانیزه اداره کل خط، طی یک روز، رکورد جدید بهسازی خط به طول ۶۰۰ متر در بلاک مبارکه_بیشه‌در به ثبت رسید که نشان از همت بالای پرسنل این اداره کل در تحقق اهداف کلانِ برنامه ریزی شده و خدمتگزاری به مردم شریف ایران است.

وی تصریح کرد: طول بلاک مذکور ۱۸ کیلومتر می‌باشد که از ابتدای سال جاری در دست اقدام قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱۵ کیلومتر از آن بهسازی شده است و طی برنامه و اقدامات طرح ریزی شده، تا پایان سال جاری عملیات بهسازی کل بلاک به پایان خواهد رسید.

رحمت نژاد خاطرنشان کرد: بلاک مذکور در محور بافق _ جندق و در مسیر قطار‌های مسافری مشهد ـ بندرعباس، مشهد ـ کرمان و همچنین بار‌های ترانزیتی که از کشور‌های آسیای میانه به بندرعباس اعزام می‌گردد واقع شده و قرار گرفتن ایستگاه بیشه در مجاورت معدن چغارت (سنگ آهن مرکزی ایران)، اهمیت آن را به عنوان یکی از مهمترین مبادی بارگیری منطقه، دو چندان کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده