به گزارش میمتالز، حسن نظری معاون برنامه ریزی و نوآوری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بزرگترین سرمایه بیمه ایران، اعتماد مردم به این شرکت است وکارکنان و مدیران بیمه ایران، با ارائه خدمات نوین وطرحهای بیمهای از جمله خدمات پرداخت خسارت الکترنیک، صدور آنلاین بیمه نامه، خسارت سیار و خدمات بی شمار دیگر، به این اعتماد بی نظیر پاسخ گفته و در راستای خدمات پس از فروش گامهای موثری برای جلب رضایت بیمه گذاران ومشتریان برمی دارد.
نظری هدف بیمه ایران را ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت حداکثری مشتریان بر شمرد و تاکید کرد: بیمه ایران با گستردهترین شبکه فروش و خدمات و با استفاده از پیشرفتهترین زیرساختهای فناوری اطلاعات، بعنوان بزرگترین شرکت بیمه کشور و منطقه با برخورداری ازبالاترین توانگری مالی، بدنبال سیاست هرایرانی دست کم یک بیمه نامه بیمه ایران است ودر تلاش است تا به شکلهای گوناگون در زمان وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن تعهدات خود را انجام دهد.
نظری تصریح کرد: در بیمه ایران زنجیره ارزش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به تمامی شعب و واحدهای صدور نیز اعلام گردیده تا خدمات خود را متناسب با نیازهای مشتریان برنامه ریزی نمایند. امیدواریم با بهبود فرآیندها و دریافت نظرات بیمه گذاران ومشتریان خود، خدمات بهینهای که در خور و شایستگی مردم عزیز کشورمان است ارائه نماییم و انتظارات و رضایت آنان را بیش از قبل به دست آوریم.
منبع: بورس امروز