به گزارش میمتالز، در بخش معرفی برترینها، روابط عمومی بیمه ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای علمی و تخصصی صورت گرفته به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت وکمیت مناسب فعالیتها موفق به دریافت دو لوح سپاس در بخش های” ارتباطات رسانهای” و” روابط عمومی بحران ” گردید.
بر اساس این گزارش، هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع “روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها ” و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین” نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا” و ” ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی” در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
گفتنی است: هجدهمین “جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران” به عنوان یکی از بخشهای مهم این رویداد، روابط عمومیهای برتر در فعالیتهای ارتباطات الکترونیکی و مجازی، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی کسب و کار، برنامه ریزی ارتباطی، مطالعات ارتباطی و افکار عمومی و مدیریت بحران را معرفی کرد.
همچنین در قالب این جشنواره، مدیران ارشد ارتباط گستر، و روابط عمومیهای برتر در موضوعات مذکور و در دو سطح استانی و ملی معرفی گردیده و شش نشان ویژه به شش روابط عمومی برتر کشور اهدا گردید.
مسوولین روابط عمومی مراکز استان بیمه ایران به صورت آنلاین از طریق ارتباط مجازی از نشستهای علمی این رویداد بهرهمند شدند.
منبع: بورس امروز