تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۴۶۳
کد خبر: ۲۴۹۹۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون بازرسی و نظارت سازمان خبر داد:

آغاز طرح نظارتی پایش بازار در آستانه فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ در استان گلستان

‌می‌متالز - معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات از ابتدای اسفندماه ماه سال جاری لغایت بیستم فروردین ماه سال آینده در سراسر شهر‌های استان گلستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی اصغر اصغری گفت، طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۱ با حضور مشترک بازرسان این سازمان و بازرسی اصناف و دیگر نهاد‌های مرتبط با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمتها، جلوگیری از بروز هرگونه تخلفات احتمالی، رسیدگی دقیق و فوری به شکایات و گزارشات مردمی و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای تاًمین و توزیع مایحتاج مورد نیاز شهروندان همه روزه در دو نوبت صبح و عصر اجرا خواهد شد.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به اهمیت حضورمسافران و گردشگران در این استان و همچنین اهمیت ارائه خدمات مطلوب سفر، حضور بازرسان وعملکرد آن‌ها را در اجرای این مهم و برقراری ثبات و امنیت در بازار و ایجاد فضای روانی آرام در میان شهروندان و مسافران بسیار موثر و مفید دانست.

وی همچنین از استقرار کشیک ستاد خبری سازمان و اخذ شکایات مردمی بصورت حضوری و یا از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و همچنین برگزاری گشت‌های مشترک با ادارات مرتبط خبر داد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان با تاًکید بر اولویت تشدید نظارت بر کالا‌های پر مصرف در این ایام نظارت بازرسان بر انواع گروه‌های کالایی بخصوص کالا‌های اولویتدار از جمله پوشاک و کفش، شیرینی و آجیل، میوه و گوشت، نان، لبنیات، برنج و ... و در بخش خدماتی نظارت بر ارائه خدمات شرکت‌های مسافربری زمینی و هوایی، اماکن تفریحی و سیاحتی، واحد‌های اقامتی، غذاخوریها، انواع خدمات قالیشویی و اتوشویی و.. را بسیار حائز اهمیت دانست.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده‌ی هر گونه تخلفات احتمالی مورد را سریعاً از طریق تلفن گویای ۱۲۴ گزارش کرده و همچنین نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق ستاد خبری کلیه ادارات سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح استان ارائه نموده تا هرچه بیشتر موجبات ارتقائ سطح کیفی در ارائه خدمت به مردم شریف استان فراهم گردد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده