تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۲۵۰۱۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

عرضه کننده خارج از شبکه سیمان در ارومیه حدود ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد

‌می‌متالز - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: عرضه کننده خارج از شبکه سیمان در ارومیه، علاوه بر الزام به عرضه کالا در شبکه، ۱۲ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش می‌متالز، حسین نجف زاده روز یکشنبه افزود: طبق گزارش بازرسان سازمان حمایت از مصرف کنندگان مرکز استان، ارومیه مبنی بر عرضه خارج از شبکه توسط یکی از کارگاه‌های تولید بتن آماده رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این بررسی مشخص شد که این فرد در حال عرضه ۲۰۶ تن انواع سیمان پاکتی به صورت خارج از شبکه است که مراتب جهت رسیدگی و اظهار نظر قانونی به تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: قاضی شعبه ۸ این نهاد نیز با محرز دانستن ارتکاب تخلف عرضه خارج از شبکه، این فرد را علاوه بر الزام به عرضه کالا در شبکه به پرداخت ۱۲میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

نجف زاده گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به بخش کالا و خدمات از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم صدور فاکتور، فروش کالای غیراستاندارد، فروش اجباری، اخفا و امتناع از عرضه کالا موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www,tazirat ۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری جمهری اسلامی (ایرنا) آذربایجان غربی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده