تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۲۵۰۴۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
تیرآهن به عرضه‌های این فولادساز وزن داد؛

ذوب‌آهن رشد ۴۴ درصدی درآمد سبدکالایی گرفت

‌می‌متالز - میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۱۱ محصول بود و از لحاظ وزنی به ۳۶ هزار و ۲۹ تن رسید.

به گزارش می‌متالز، ذوب‌آهن اصفهان دومین هفته اسفند‌ماه را با رشد درآمد ۴۴ درصدی به نسبت هفته گذشته آغاز کرد و توانست ۴۹۶ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان از سبد کالایی این هفته خود بدست آورد.

میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۱۱ محصول بود و از لحاظ وزنی به ۳۶ هزار و ۲۹ تن رسید.

ذوب‌آهن رشد ۴۴ درصدی درآمد سبدکالایی گرفت

تیرآهن

ذوب آهن توانست تمام عرضه‌های خود در بخش انواع تیرآهن را با حجم ۱۸ هزار و ۸۳۷ تنی به فروش برساند و ۲۶۶ میلیارد و ۹۹۶ میلیون تومان را بدست آورد.

ذوب‌آهن رشد ۴۴ درصدی درآمد سبدکالایی گرفت

«سبد تیرآهن مخلوط»

بر اساس این گزارش باید اشاره داشت که «سبد تیرآهن مخلوط» ذوب آهن نیز عرضه‌ای بیش از ۵ هزار و ۳۵۹ تن را در این هفته به ثبت رساند که مشتریان بیش از ۴،۸ هزارتن از این کالا را خریداری کرده تا ۷۰ میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان در این بخش بدست آید.

«سبد میلگرد مخلوط»

بر پایه این گزارش باید اشاره داشت که ذوب آهن «سبد میلگرد مخلوط» نیز در دستور کار داشت و عرضه ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن را به بازار آورد و مشتریان سفارش بیش از ۲۶ هزار تنی را به ثبت رساندند تا ۱۴۶ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان ارزش فروش این کالا باشد.

«سبدنبشی»

از سوی دیگر می‌توان به دیگر محصول این کالا اشاره داشت که سبد نبشی با عرضه بیش از ۹۲۰ تنی در این هفته به رینگ معاملات آمدند و با فروش تمام این کالا، ذوب آهن توانست ۱۲ میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان درآمد را بدست آورد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده