تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۲
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۲۵۰۵۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ویس کرمی در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان استان لرستان:

گره های حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان لرستان برطرف شود

می متالز - نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس در دیدار با مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان لرستان گفت: کارخانه سیمان یکی از اولویت های پیگیری بنده است.

به گزارش می‌متالز، مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره صنعت، معدن وتجارت استان، با مدیرکل و معاونین این اداره دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه به اشاره به پیگیری هدفمند و نقطه زن مسائل اساسی استان گفت: کارخانه سیمان یکی از اولویت‌های پیگیری بنده است. به پروژه‌های زیادی مثل پارسیلون، صدرفولاد، سایت ماسه کوهی و ... اشراف آگاهی دارم. به مسائل اساسی ورود داشته ام و تا رفع نهایی مشکل این پروژه ها، پیگیری را ادامه خواهم داد.

وی جوان بودن و رزومه خوب مدیر جدید صنعت، معدن و تجارت استان را نشان از تحول این اداره دانست و عنوان کرد: بنده در مسائل اجرایی و انتصابات دخالت نمی‌کنم، مگر اینکه ظلمی در حق کسی رخ دهد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: امید است که با همراهی و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان، بتوان گره‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان لرستان را برطرف کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده