تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۴۸
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۵۰۸۹۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
افشای اطلاعات

" کگل " قرارداد مهم بست

‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اطلاعیه جدیدی در سامانه کدال منتشر کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با نماد کگل در افشای اطلاعات در کدال اطلاعیه جدیدی در مورد قرارداد بلوک دوم و سوم نیروگاه شرکت فرعی گهر انرژی منتشر کرد.

بر این اساس؛ پیرو اطلاعیه منتشره در سامانه کدال در تاریخ ۱۹/ ۱۱ / ۱۴۰۰ در خصوص طرح‌های توسعه شرکت به استحضار می‌رساند شرکت فرعی گهر انرژی سیرجان در سال ۹۹ اقدام به برگزاری مناقصه جذب سرمایه گذار جهت احداث بلوک دوم و سوم نیروگاه سیکل ترکیبی به ترتیب به ظرفیت ۵۴۶ و ۵۰۹ مگاوات واقع در نیروگاه موجود گهران سیرجان کرد که برنده مناقصه بلوک دوم کنسرسیوم شرکت‌های مـدیریت انرژی تابان هور و مپنا اعلام و پس از طی مراحل قانونی در تاریخ ۰۹ / ۱۲ / ۱۴۰۰ منجر به انعقـاد و امضای قرارداد و توافقنامه در قالب الحاقیه قرارداد به صورت T.O.B شد. در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ قرارداد و الحاقیه مذکور از سوی شـرکت گهر انرژی به شـرکت مدیریت انرژی تابان هور ابلاغ شد.

در خصوص بلوک سوم نیروگـاه به ظرفیت ۵۰۹ مگاوات مشارکت شرکت‌های کیسون و ایرسا برنده مناقصه شد و قرارداد به صورت T.O.B در تاریخ ۲۴ / ۰۸ / ۱۴۰۰ منعقد و امضا شد. ضمنا دوران ساخت و احداث هر دو قرارداد فوق۳۲ ماه است که پس از پایان دوره فوق ۱۵۰ ماه دوره بهره برداری آغاز می‌شود.

منبع: صدای بورس

عناوین برگزیده