تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۲
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۲۵۲۱۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رسیدگی به مشکلات معدنکاران در اولویت کار اداره کل صمت استان قرارگرفت

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در جلسه هم اندیشی با بهره برداران معادن و صنایع معدنی استان بوشهر گفت: به منظور رفع مشکلات این واحد‌ها از ابتدای سال آینده بازدید‌های میدانی دوره‌ای جهت بررسی دقیق و کارشناسی به موضوعات مختلف بخش معدن در اولویت کارقرارخواهد گرفت.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی طی جلسه‌ای باحضور تشکل‌های بخش معدن، مدیران واحد‌های معدنی و صنایع معدنی عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات متعدد معدنکاران استان از اولویت‌های این اداره کل می‌باشد که با جدیت تمام از طریق دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تشکیل جلسه با مسئولین دستگاه‌های اجرایی مرتبط و دیگر پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت تا بتوانیم مشکلات را به نحو احسن مرتفع نمائیم.

صفوی با اشاره به درخواست برخی متقاضیان معدنی استان مبنی برمشکلات سهمیه سوخت مورد نیاز افزود: این مشکل از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضورمدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولین ارشد استان پیگیری و دنبال خواهیم کرد تا مرتفع شود.

در ادامه جلسه بهره بردران معادن و واحد‌های شن و ماسه دیگرمشکلات ازقبیل درخواست افزایش قیمت محصولات معدنی و ... را عنوان کردند که در همین راستا مدیر کل صمت استان گفت: با توجه به درخواست تولید کنندگان نسبت به این موضوع بایستی طبق یک فرایند قانونی و مکاتبه توسط نماینده بخش مربوطه به اداره کل صمت اعلام نمایند تا نسبت به قیمت جدید تصمیم گیری گردد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرخاطرنشان کرد: واحد‌های معدنی استان با پرداختن به موضوع بهره وری مطلوب، توسعه فعالیت، نوسازی ماشین آلات و تجهیزات مربوطه و بازاریابی دقیق می‌توانند بخشی از مشکلات خود را مرتفع نمایند.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

عناوین برگزیده