تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۹
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۲۵۲۳۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برنده مناقصه مطالعاتی طراحی مسیر معدن فسفات قیام مشخص شد

‌می‌متالز - امانعلی کریمی زاده از فعالان اجتماعی شهرستان لنده در یاداشتی نوشت:سرانجام با پیگیری‌های مختلف مردم و مسوولان، و پافشاری مدیرکل صمت استان به ویژه مهندس خنجری کارشناس مسوول معادن استان از مهندس دیودیده مدیرعامل شرکت زیرساخت‌های ایمیدرو و معاونش مهندس هنردوست، مهندس احمدی مدیرکل زیرساخت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان و مهندس خنجری دعوت به عمل آمده بود تا از وضعیت معدن و مسیر ارتباطی آن بازدید میدانی بعمل آورند.

به گزارش می‌متالز، در آن بازدید مهندس رزمجو فرماندار وقت شهرستان لنده، محمدخانی عضو سابق شورای شهر و کریمی زاده مدیر اجرائی مجمع خیرین سلامت و پیگیر طرح‌های عمرانی و معدنی در لنده حضور داشتند.

متعاقب این بازدید دو مرحله مناقصه عمومی برگزار و شرکت مشاور آواندیش ارومیه برنده عقد قرارداد طراحی مسیر گردید و پیش بینی می‌شود که تا تیرماه سال ۱۴۰۱ پیمانکار این قطعه که از محل معدن فسفات قیام تا تشان می‌باشد مشخص و عملیات اجرائی آن شروع خواهد شد.

جا دارد از همه کسانی که در این راستا قلمی، قدمی و تلاشی نموده اند بخصوص دکتر تقوی نژاد معاون سابق توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر غریب پور معاون اسبق وزیر صمت و مدیرعامل سابق ایمیدرو که تلاش‌های مضاعفی داشتند همچنین نماینده محترم مردم تقدیر و تشکر وافر گردد.

کریمی زاده/ مدیر اجرائی مجمع خیرین سلامت و پیگیر طرح‌های عمرانی و معدنی در لنده

منبع: پایگاه خبری آوای رود کوف

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده