تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۲۸
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۲۵۲۳۴۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس ۱.۱ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - روز پنج‌شنبه چهارم فروردین ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۱۰ دلار افزایش یافت و به ۱۰ هزار و ۴۲۱ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز پنج‌شنبه چهارم فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز چهارشنبه سوم فروردین ماه، ۱.۱ درصد معادل ۱۱۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین ۲.۵ درصد رشد را تجربه کرد و به ۱۰ هزار و ۴۲۱ دلار رسید. قیمت مس در روز چهارشنبه سوم فروردین ماه، ۱۰ هزار و ۳۱۱ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات پنج‌شنبه چهارم فروردین ماه، ۱.۱ درصد معادل ۱۱۸ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش و نسبت به هفته پیش ۲.۶ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز پنج‌شنبه چهارم فروردین ماه، با افزایش ۷۰۰ تنی، از ۷۹ هزار و ۹۷۵ تن به ۸۰ هزار و ۶۷۵ تن رسیده است.

قیمت مس ۱.۱ درصد افزایش یافت

طبق نمودار ۲، روز پنج‌شنبه چهارم فروردین ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۴ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به چهارشنبه سوم فروردین با افزایش هشت دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۱.۱ درصد افزایش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده