تاریخ: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۱
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۲۵۲۶۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیام مدیرعامل شرکت ایریسا به مناسبت فرا رسیدن سال نو؛

تحقق اهداف، برنامه‌ها و کسب افتخارات در سال ۱۴۰۰ با همدلی مجموعه مدیران و کارشناسان ایریسا

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ایریسا به مناسبت فرا رسیدن سال نو، پیامی را صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت ایریسا در یادداشتی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

در پیام نوروزی اکبر گل‌بو آمده است:

فرارسیدن فصل بهار پرطراوت و حلول سال نو که یادآور عظمت خداوند متعال و نشانه تجدید حیات طبیعت می‌باشد را خدمت تمامی همکاران گرامی، مشتریان عزیز و تمامی ذی‌نفعان شرکت ایریسا تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و سلامت از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان مسالت دارم.

خداوند متعال را سپاس‌گزارم که از ابتدای زمستان ۱۴۰۰ توفیق خدمتگزاری در مجموعه فرهیخته و معظم ایریسا را به اینجانب عطا فرمود. شرکتی که با بیش از ۲۹ سال سابقه درخشان در صنعت کشور و با انجام پروژه‌های تراز اول که با نمونه شرکت‌های بین‌المللی برابری کرده است توانسته نیاز کشور به حضور شرکت‌های خارجی را در حوزه فعالیت‌های خود به‌ویژه در دوران تحریم‌های ظالمانه مرتفع نماید. بدون شک کسب و حفظ این جایگاه ممتاز در صنعت کشور مدیون زحمات تمامی مدیران و کارشناسان دلسوزی بوده است که در این مدت، روند رشد و بالندگی شرکت را تا این مرحله بر دوش کشیده‌اند. این زحمات به‌ویژه در سال ۱۴۰۰ بسیار درخشان‌تر بوده است.

سالی که زحمات همکاران عزیز نهایتاً منجر به کسب دستاورد‌های ارزشمندی در شرکت ایریسا گردید، توسعه بازار، افزایش تعداد مشتریان، کسب تندیس زرین رهبری دیجیتال، کسب تندیس برنزین زبدگی دیجیتال، کسب جایزه جهانی MIKE (برترین سازمان‌های دانشی نوآور)، کسب لوح سپاس و تندیس برند‌های کارآفرینی در محیط کسب‌وکار، ارائه محصولات جدید تنها بخشی از این دستاورد‌ها را شکل می‌دهند. تمام موفقیت‌های ناشی از اجرای پروژه‌ها در پنج حوزه اصلی کسب‌وکار شرکت با تلاش تمامی همکاران محترم در این واحد‌های عملیاتی و همچنین همکاران عزیز واحد‌های پشتیبانی و ستادی بوده است. بدون شک تحقق این اهداف و برنامه‌ها جز با همدلی مجموعه مدیران و کارشناسان شرکت ایریسا و نیز پایش مستمر آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

امیدوارم با استعانت به خداوند متعال و ذیل توجهات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و حمایت و هدایت هیات‌مدیره محترم و صدالبته همدلی و همراهی شما عزیزان، در آستانه‌ی سی‌امین سالگرد شرکت ایریسا بتوانیم همچون گذشته و با سرعت بیشتر در راستای تحقق چشم‌انداز و اهداف خود که همانا رفع نیاز‌های صنعت کشور و به‌ویژه صنعت فولاد است به‌صورت مستمر و مؤثر ایفای نقش نماییم. بهار، چون آغاز است، راه به بینهایتِ درون دارد، و، چون سبز است، رنگ و بوی تازگی دارد، و، چون پایانش، همانند ابتدا، بهار است و شگفتی، انسان را به اعتلای خویش وامی‌دارد، بهارتان جاودان، عزمتان راسخ، امیدتان برقرار.

منبع: دنیای معدن

عناوین برگزیده