تاریخ: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۴
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۵۲۶۸۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در دیدار نوروزی و مذاکرات مدیران عامل شرکت مس ایران و مس باهنر مطرح شد؛

تاکید بر تکمیل زنجیره تامین و بررسی پتانسیل‌های دوجانبه

‌می‌متالز - در نخستین روز‌های سال ۱۴۰۱ و در راستای هم‌افزایی مجموعه‌های مرتبط با تولید، نشستی صمیمانه با حضور مدیران عامل شرکت‌های ملی صنایع مس ایران و صنایع مس شهید باهنر برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این دیدار علی رستمی با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و با اشاره به سخنان معظم‌له مبنی بر «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و بومی‌سازی داخلی در صنعت مس کشور را امری ضروری دانست.

وی که در سال‌های گذشته ریاست هیات مدیره شرکت مس شهید باهنر را برعهده داشته و از نزدیک با روند فعالیت در این شرکت آشنا است، ضمن تاکید بر ایجاد سرمایه‌گذاری مشترک به ویژه در بخش معدن ابراز امیدواری کرد این شرکت روند رو به رشد خود را درسال ۱۴۰۱ نیز ادامه دهد.

مجید ضیایی نیز ضمن تبریک سال نو و انتصاب علی رستمی به مدیرعاملی شرکت ملی صنایع مس ایران، موفقیت وی در جایگاه مدیریت بزرگ‌ترین بنگاه مس کشور را آرزو کرد و بستر همکاری‌های دوجانبه و هم‌افزا بین دو شرکت را فراهم دانست.

مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر موضوع تولید و اشتغال را که در پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در چندسال اخیر مورد توجه قرار گرفته است، فریضه‌ای ضروری دانست و تاکید کرد: طی سال جاری در مجموعه همدل و همراه مس شهید باهنر، فعالیت‌های تولیدی دانش‌بنیان در اولویت قرار خواهد داشت.

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده