تاریخ: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۲:۲۳
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۵۲۶۹۰

بیان برخی دغدغه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در دیدار با رییس جمهور

‌می‌متالز - "نقدعلی علوی‌فرد" فرزند روحانی شهید "نقدعلی باغچقی" رییس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان "پارس‌تکین‌آهن" و از اعضای دفتر دانش پژوهان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی در دیدار با رییس جمهور به بیان برخی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت.

به گزارش می‌متالز، صبح امروز آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان استان خراسان رضوی با "نقدعلی علوی‌فرد" فرزند روحانی شهید "نقدعلی باغچقی" رییس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان "پارس‌تکین‌آهن" و از اعضای دفتر دانش پژوهان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی گفتگو کرد.

نقدعلی علوی فرد در این دیدار به بیان برخی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان از قبیل لزوم تخصیص زمین کافی، تسهیل در وثائق و آورده‌های وام و تسهیلات دانش‌بنیان و همچنین مسائل مربوط به مجوز آهن اسفنجی دانش‌بنیان پرداخت.

مهندس علوی فرد گفت: شرکت دانش‌بنیان "پارس‌تکین‌آهن" متشکل از ۴ فرزند شهید استان خراسان شمالی در زمینه تولید آهن اسفنجی با فرآیند نوین فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: واحد نیمه صنعتی تولیدی شرکت "پارس‌تکین‌آهن" در مشهد مقدس مستقر می‌باشد، اما واحد صنعتی این شرکت تحت عنوان شرکت "گسترش فولاد اترک خراسان شمالی" در شهرک صنعتی بیدک از توابع شهرستان بجنورد در دست راه‌اندازی است.

مهندس علوی فرد با بیان این نکته که تا کنون در این شرکت به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از ۶۵ نفر ایجاد شغل شده است ابراز امیدواری کرد که در واحد صنعتی شهرستان بجنورد نیز برای بیش از ۳۰ نفر دیگر به صورت مستقیم شغل ایجاد شود.

دکتر حسن نوری و مهندس حسین نوری فرزندان سردار شهید "رستمعلی نوری" و همچنین دکتر سید مهدی رحیم‌زاده فرزند شهید "سید حسین رحیم‌زاده" از اعضای نخبگان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی و عضو هیئت مدیره این شرکت دانش‌بنیان می‌باشند.

گفتنی است رییس جمهور صبح دیروز در قالب هجدهمین سفر استانی وارد مشهد مقدس شد.

منبع: ایثار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده