تاریخ: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۱۰
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۲۵۲۹۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ضرورت شفاف‌سازی وزارت اقتصاد و سازمان اموال تملیکی درخصوص جزئیات برکناری مدیر استانی

‌می‌متالز - هفته گذشته بود که وزیر اقتصاد از برکناری مدیر متخلف سازمان اموال تملیکی استان خوزستان خبرداد، اما علت این برکناری روشن نیست و با ابهامات جدی روبه‌رو است از این جهت لازم است که وزارت اقتصاد و سازمان اموال تملیکی نسبت به شفاف‌سازی این مسئله اقدام کنند.

به گزارش می‌متالز، طی روز‌های اخیر وزیر اقتصاد در صفحه شخصی خود از برکناری یکی از مدیران سازمان جمع‌آوری و فروش اموال استان خوزستان خبر داد. احسان خاندوزی نوشت: مسوول خاطی که ضرب‌الاجل ما برای ترخیص کالای اساسی رسوب‌کرده در انبار بندر امام را رعایت نکرد، امروز عزل شد.

نکته قابل توجه اینجا است که وزارت اقتصاد و سازمان اموال تملیکی هیچ توضیح مشخصی در خصوص جزئیات این برکناری ارائه نکردند. موضوعی که ابهامات را در این خصوص افزایش می‌دهد این است که همان روزی که خاندوزی خبر از برکناری این مدیر استانی داد، مراسم تودیع این مدیر استان خوزستان با حضور اجتهادی رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شده بود.

طبیعتا در شرایطی که چنین اقدامی از سوی وزیر اقتصاد و دارایی رسانه‌ای می‌شود و ابهاماتی در خصوص آن وجود دارد، ضروری است که علت این اتفاق با جزئیات بیشتری به اطلاع مردم برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده