تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۲۵۳۱۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحقق طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت نیازمند همراهی تمام وزارتخانه‌هاست

‌می‌متالز - نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس‌شورای‌اسلامی در نشست مشترک وزیر صمت با مجمع نمایندگان و استاندار استان البرز، گفت: تحقق طرح آمایش سرمایه‌گذاری استانی و شهرستانی صمت، نیازمند همراهی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی با وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش می‌متالز، علیرضا عباسی افزود: در استان البرز با محدودیت منابع آبی روبه رو هستیم و این موضوع باید با توجه به طرح آمایش منطقه‌ای مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام‌معظم‌رهبری، زمینه تحقق منویات ایشان در استان البرز با حمایت مسئولان به بهترین شکل ممکن وجود دارد و امیدواریم این مهم هرچه سریع‌تر محقق شود.

عباسی بابیان این‌که یکی از مشکلات امروز نبود آینده‌نگری است، تصریح کرد: متأسفانه در این حوزه ضعیف هستیم و ازاین‌رو باید تغییر رویکرد جدی داشته باشیم.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس‌شورای‌اسلامی بیان کرد: طرح آمایش رویکردی قابل‌قبول از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت است، اما بدون شک تحقق آن نیازمند همراهی سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی است و وزارت صمت باید به‌عنوان متولی امر به این حیطه وارد شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده