تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۵۳۳۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهامداران شستا بخوانند/ چرا این نماد متوقف شد؟

‌می‌متالز - در پایان معاملات روز سه‌شنبه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا متوقف شد. علت توقف نماد شستا چیست؟

به گزارش می‌متالز، شستا یکی از غول‌های بازار سرمایه محسوب می‌شود که دو سال پیش وارد بورس شد. دیروز سه‌شنبه ۱۶فروردین ماه با پایان معاملات نماد شستا بسته شد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط ناظر بازار، معاملات شستا در پایان بازار دیروز متوقف شد. شستا برای انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده می‌رود.

این نماد در سال گذشته با افزایش سرمایه‌هایی که داشت توجه سهامداران را به خود جلب کرد. قیمت پایانی شستا با ۱٫۶۵ درصد کاهش نسبت به روز گذشته ۱۰۱ تومان است.

شستا دیروز ۱.۲۳ میلیارد برگه سهم حجم خورد و توانست حجم مبنای خود را پر کند.

نکته مهم در تابلوی این نماد خروج ۱۲ میلیارد تومان پول حقیقی از این سهم است. قدرت خریدار به فروشنده در این سهم دیروز کمتر از یک درصد بود.

بر اساس اطلاعیه‌ای که ۱۷ اسفند ماه سال گذشته روی سایت کدال:

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۹ روز شنبه مورخ ۲۰فروردین ماه در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده