تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۷۱۹
کد خبر: ۲۵۳۴۸۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
«می متالز» گزارش می‌دهد:

افزایش سرمایه جهان فولاد مصوب شد

‌می‌متالز - صبح امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین، با حضور ۹۰ درصدی سهامداران مجمع عمومی فوق العاده شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، «علی عباسلو» مدیر عامل شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان «فجهان» در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت اظهار کرد: امروز این شرکت با حمایت سهامداران خود به دهه دوم فعالیت هایش وارد شده است و امیدوار هستم این حمایت ادامه دار باشد تا طرح‌های توسعه‌ای را که آغاز کرده ایم که آینده شرکت را رقم می‌زند، در زمان تعیین شده به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: عمده فعالیت‌های خود را بر اجرای طرح‌های توسعه متمرکز کرده ایم تا حداکثر در ۴ سال آینده به بهره برداری برسد. البته تمام تلاش بر آن است تا در نیمه دوم ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ شاهد ۴ برابر شدن ظرفیت تولید آهن اسفنجی باشیم. در ادامه نیز ظرفیت فولاد را از یک میلیون تن به سه میلیون تن خواهیم رساند.

عباسلو اضافه کرد: همچنین ارتقای کیفی محصولات نیز در برنامه‌ها قرار گرفته است. فولادی که امروز تولید می‌شود فولادی معمولی است، اما در تولیدات آینده به سمت تولید فولاد آلیاژی می‌رویم و قرار است ۵۰۰ هزار تن فولاد آلیاژی تولید شود. در حال حاضر محصول نهایی ما میلگرد است که به دنبال تولید ورق هستیم تا ارزش افزوده بیشتری به همراه داشته باشد.

این مجمع که با حضور ۹۰ درصدی سهامداران برگزار شد افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریال به ۶۵ میلیارد ریال را مصوب کرد.

اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت جهان فولاد سیرجان علاوه بر افزایش تولید منجر به اشتغالزایی در منطقه خواهد شد که باید آن را دستاوردی ملی دانست.

گزارش از علیرضا جعفری نژاد

عناوین برگزیده