تاریخ: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۵
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۲۵۳۵۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بسته ویژه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان در حال تدوین است

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه موفقیت صنایع در گرو حرکت در مسیر دانش بنیان است، گفت: بسته ویژه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان در حال تدوین است.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان امروز در بازدید از بخش‌های مختلف خط تولید شرکت صنعتی دانش بنیان طراحی و ساخت ماشین‌آلات عمل‌آوری خشکبار تبریز با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در همه رده‌های نوپا و تولیدی استان اظهار داشت: ارتباط صنایع موفق با مراکز دانش بنیان محکوم به موفقیت است.

وی تصریح کرد: بسته ویژه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان در حال تدوین است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حمایت از صنایع دانش بنیان، اقتصاد پویا و ارزآور را در پی خواهد داشت؛ افزود: نگرش‌های واحد برای حمایت از تولید لازم است و چندگانگی در رویکرد‌ها و تصمیم‌ها، عامل دست و پاگیر واحد‌های تولیدی است.

پرنیان از صنایع بزرگ دانش بنیان به‌عنوان لوکوموتیو شرکت‌های خلاق و نوآور نوپا یاد کرد و بیان داشت: مشتریان شرکت‌های صنعتی دانش بنیان موفق، محکوم به موفقیت هستند.

گفتنی است؛ صنایع ماشین‌سازی تبریز کار توان طراحی و تولید ۱۲۰ نوع خط تولید ماشین‌آلات عمل‌آوری مغز خشکبار، بوجاری حبوبات و میوه خشک را داراست و ۹۰ درصد ماشین‌آلات مورد نیاز کشور در این واحد صنعتی تولید می‌شود.

صادرات‌محور، داخلی‌سازی، دانش بنیان، جلوگیری از واردات و ایجاد تکنولوژی از مهم‌ترین خصوصیات این شرکت صنعتی است.

رئیس سازمان صمت استان همچنین مسائل و موانع پیش روی این واحد تولیدی در فاز‌های توسعه‌ای این شرکت دانش بنیان را بررسی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس استان آذربایجان شرقی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده