تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۲۵۳۶۳۶
نماینده شهرکرد، سامان و بن تاکید کرد؛

راه آهن اصفهان- شهرکرد مهم‌ترین پروژه زیرساختی استان چهارمحال‌وبختیاری

‌می‌متالز - احمد راستینه گفت: خوشبختانه با تایید وزیر راه و شهرسازی تصمیمات خوبی برای برون رفت از مشکلات زیرساختی و توسعه استان اتخاذ شد که پروژه راه آهن اصفهان _ شهرکرد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی توسعه استان مطرح شد.

به گزارش می‌متالز، احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه با تایید وزیر راه و شهرسازی تصمیمات خوبی برای برون رفت از مشکلات زیرساختی و توسعه استان اتخاذ گردید که پروژه راه آهن اصفهان _ شهرکرد به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی توسعه استان مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن اصفهان _ شهرکرد به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی توسعه استان مطرح است تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه راه آهن در استان تا سال ۱۳۹۹ با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی، شرایط مناسبی نداشت، اما خوشبختانه از ابتدای سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با پیگیری‌های فشرده‌ای که صورت پذیرفت پیشرفت این پروژه از ۲۰ % به ۶۵ % پیشرفت فیزیکی رسید.

راستینه ادامه داد: در طول سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار جذب شد، لذا با توجه به اینکه این پروژه ۶۵ % پیشرفت فیزیکی دارد جزو پروژه‌های سفر استانی ریاست محترم جمهور قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی قول مساعد دادند که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری، مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

راستینه عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه نیازمند بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که خوشبختانه در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی گرفته و امید می‌رود در سفر ریاست جمهوری جزو پروژه‌های مهم زیرساختی استان چهارمحال و بختیاری مصوب گردد.

وی اذعان داشت: مقرر شد که ایستگاه راه آهن شهرکرد به زودی توسط معاون وزیر راه و شهرسازی و با حضور ایشان در استان کلنگ‌زنی شود.

منبع: دانا

عناوین برگزیده