تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۸
بازدید: ۳۵۳
کد خبر: ۲۵۳۷۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی مشکلات ۱۰ واحد تولیدی استان گلستان در جلسه ستاد تسهیل استان

‌می‌متالز - معاون صنایع سازمان صمت گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از بررسی موانع و مشکلات ۱۰ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: این واحد‌ها در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی روبه‌رو بودند که در این جلسه به آن‌ها رسیدگی شد.

به گزارش می‌متالز، فرهاد زارع افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات ۱۰ واحد تولیدی صنعتی، کشاورزی با اداره برق، شرکت نفت، امور اراضی، مشکلات اجرای طرح توسعه، تأمین آب، بدهی‌های مالیاتی، امور بیمه، بانک و. مطرح و راهکار‌های لازم برای گره‌گشایی از واحد‌های یادشده نیز ارائه شد و در نهایت مصوبات لازم برای رفع مشکلات موجود به تصویب رسید.

وی ادامه داد: با توجه به شعار و سیاست محوری امسال برای حمایت از تولید و اشتغال‌زایی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان گلستان قرارگرفته و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به‌صورت هفتگی و باهدف رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار واحد‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به‌طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.

زارع با تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان گلستان با ستاد در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی، تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، زمینه مناسب برای حضور فعال و مؤثر بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از اهمیت و نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی استان و نیز تاثیرات مثبتی در رونق تولید و حل مشکلات بخش تولیدی دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده