تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۸
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۵۳۸۳۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
کوره این فولادساز چه زمانی داغ می‌شود؛

ذوب‌آهن همچنان متکی بر تیرآهن/ درآمد ۳۵۰ میلیاردتومانی به ثبت رسید

‌می‌متالز - این شرکت در این هفته با کاهش ۴،۴ درصدی درآمد‌ها به نسبت هفته گذشته درآمدی بالغ بر ۳۴۹ میلیارد تومان را به ثبت رساند.

به گزارش می‌متالز، ذوب‌ آهن اصفهان در هفته منتهی به ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱، به نسبت هفته گذشته حجم معاملات را باردیگر نزولی دید.

این شرکت در این هفته با کاهش ۴،۴ درصدی درآمد‌ها به نسبت هفته گذشته درآمدی بالغ بر ۳۴۹ میلیارد تومان را به ثبت رساند.

ذوب‌آهن همچنان متکی بر تیرآهن/ درآمد ۳۵۰ میلیاردتومانی به ثبت رسید

تیرآهن

ذوب آهن توانست تمام عرضه‌های خود در بخش انواع تیرآهن را با حجم ۱۰ هزار و ۸۵۶ تنی به فروش برساند و ۱۶۴ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان را بدست آورد.

ذوب‌آهن همچنان متکی بر تیرآهن/ درآمد ۳۵۰ میلیاردتومانی به ثبت رسید

«سبد میلگرد مخلوط»

بر پایه این گزارش باید اشاره داشت که ذوب آهن «سبد میلگرد مخلوط» نیز در دستور کار داشت و عرضه ۳ هزار و ۵۵۰ تن را به بازار آورد و مشتریان سفارش بیش از ۴ هزار تنی را به ثبت رساندند تا ۴۹ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان ارزش فروش این کالا باشد.

«سبد تیرآهن مخلوط»

بر اساس این گزارش باید اشاره داشت که «سبد تیرآهن مخلوط» ذوب آهن نیز عرضه‌ای بیش از ۳ هزار و ۴۹۶ تن را در این هفته به ثبت رساند که مشتریان تمام عرضه‌ها را خریداری کردند تا ۵۰ میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان در این بخش بدست آید.

«میلگرد کلاف»

از سوی دیگر می‌توان به دیگر محصول این کالا اشاره داشت که با عرضه ۱۰۰۰ تنی در رینگ معاملات دیده شد و با فروش تمام عرضه‌ها، ۱۷ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان درآمد بدست آمد.

«میلگرد متوسط ۱۶، ۱۸، ۲۰»

ذوب‌آهن اصفهان، در ادامه این نوع میلگرد را راهی بورس کالا کرد و تمام ۴،۲۵۰ هزارتن از این کالا را فروخت تا ۶۷ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان درآمد این بخش باشد.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده