تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۴
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۲۵۴۳۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس جمهور:

مهمترین ظرفیت خراسان رضوی نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است

‌می‌متالز - حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است. در این استان ظرفیت‌های بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور در بدو ورود به استان خراسان رضوی و در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است. در این استان ظرفیت‌های بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

وی افزود: خراسان رضوی به واسطه حضور بارگاه منور رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد و به دلیل داشتن مراکز تولیدی دانش‌بنیان می‌تواند بین اشتغال و تولید دانش‌بنیان پیوند برقرار کند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: خراسان رضوی خطه تاریخی، تمدنی و فرهنگی برای ملت مسلمان ایران و پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی است.

وی در ادامه گفت: ظرفیت‌های این استان به برکت مضجع شریف رضوی و مردم فهیم و بصیری است که ۱۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، لذا فقر و نداری زیبنده این استان نیست. قبل از سفر استانی به خراسان رضوی، بررسی‌های لازم صورت گرفته و برنامه‌ای برای سفر پیش بینی شده که امیدواریم مسائل و مشکلات منطقه بررسی شده و در جلسات مختلف با مدیران عالی و نمایندگان استان تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات به نفع مردم گرفته شود.

منبع: خبرگزاری فارس استان خراسان رضوی

عناوین برگزیده