تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۵۵
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۵۴۵۵۸

دیدار مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی با هیات علمی دانشکده مهندسی دریا دانشگاه امیرکبیر

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی و هیات همراه ضمن بازدید از دانشکده مهندسی دریا در دانشگاه امیرکبیر، با چند تن از هیات علمی این دانشکده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، عبدالمجید رضوانی گفت: ارتباط علم و صنعت جزو اولویت‌های صندوق بوده و همواره سعی شده که ارتباط با مراکز علمی کشور سرلوحه کار‌ها باشد، بنابراین صندوق توسعه صنایع دریایی همیشه مراکز علمی را در کنار خود داشته و از برنامه‌های مشترک با آن‌ها استقبال کرده و امیدوار است در آینده کار‌های مشترک بیشتری با این مراکز داشته باشد.

زارعتگر عضو هیات‌علمی این دانشکده نیز بیان کرد: با توجه به وجود بیش از سه هزار کیلومتر مرز دریایی، ایران پتانسیل خوبی برای گردشگری دریایی داشته و این صنعت حلقه مفقوده صنایع دریایی کشور است که ارتقای آن کمک شایانی به پیشبرد صنایع دریایی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: برای اعتلای هرچه بیشتر کشور باید این‌گونه ارتباطات بیش‌ازپیش برقرار شود و دانشکده مهندسی دریا آماده هرگونه همکاری با این صندوق و سایر مراکز صنعتی دریایی کشور است.

گفتنی است این بازدید و دیدار با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه و گفتگو در خصوص پایش چند پروژه تحقیقاتی در ارتباط با صنعت گردشگری و تأثیر آن بر صنایع دریایی در استان مازندران که قابل‌تعمیم به دیگر استان‌های ساحلی نیز هست و با همکاری دانشکده مهندسی دریا در دستور کار قرار دارد؛ انجام شد.

دیدار مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی با هیات علمی دانشکده مهندسی دریا دانشگاه امیرکبیر

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده