تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۳۴
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۵۴۸۵۶

استاندار لرستان: سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد قول مساعد داد

‌می‌متالز - استاندار لرستان با اشاره به قول مساعد سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد گفت: تلاش خود را برای تکمیل پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به این استان بی‌وقفه به‌کار خواهیم بست.

به گزارش می‌متالز، فرهاد زیویار شامگاه سه‌شنبه در حاشیه دیدار با معاون فنی، زیربنایی و امور تولیدی سازمان برنامه‌ و بودجه کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه موضوع تغییرات و اصلاحات مربوط به قرارداد پروژه راهبردی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به گزارش ارائه شده از وضعیت پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد مقرر شد موضوع با قید فوریت در دستور کار شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری قرار بگیرد که در نوع خود یک گام رو به جلو و مهم در به نتیجه رساندن این پروژه به‌شمار می‌رود.

استاندار لرستان با اشاره به تصمیمات خوبی که در دیدار با معاون فنی، زیربنایی و امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور اتخاذ شد عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تأکید بر ضرورت تکمیل پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد، پیگیری و تسریع در رفع موانع حقوقی و فنی این پروژه را نیز خواستار و در این رابطه قول مساعد داد.

وی بیان کرد: تلاش خود را برای تکمیل تمام پروژه‌های حوزه آب، سدسازی و راه‌آهن مصوب سفر رئیس جمهور به استان لرستان بی‌وقفه به‌کار خواهیم بست تا در دولت سیزدهم به نتیجه برسد و از مطالبات این استان به‌هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

زیویار گفت: دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در نتیجه دادن مطالبات به‌ویژه در رابطه با پروژه‌های لرستان بر عهده دارند و انتظار می‌رود مدیران در تمامی سطوح، اقدامات لازم در حوزه کاری دستگاه اجرایی مربوط را به‌ویژه در بالادست با جدیت پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده